معرفی وبلاگ های فیلم و سریال و اخبار فیلم

همه فکر می کنند چه اتفاقی برای برد افتاد؟

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۵۷ ب.ظ

حتی بیشتر از خراب شدن کتابخانه ، به نظر می رسد که توضیح منطقی آنچه برای برد در رقص بازگشت به خانه رخ داد ، غیرممکن خواهد بود. حداقل با کتابخانه ، هیچ کس برای دیدن آنچه اتفاق افتاده بود وجود ندارد ، بنابراین می توان آن را به یک عمل خرابکارانه مخصوصاً خرابکارانه نسبت داد. اما کل مدرسه و اداره برای تماشای منفجر کردن سر براد به طور خودجوش ، به نظر می رسید که ظاهراً متناسب با خودش بوده است. این نوع چیزی نیست که فقط بتوان آنرا دور زد یا زیر یک فرش جارو کرد.

بنابراین داستان در مورد برد چه خواهد بود؟ حتی اگر سرنوشت او منطق و منطق داشته باشد ، به احتمال زیاد مدرسه و پلیس به هیچ وجه مشکوک نیست که وی توسط یک دختر نوجوان با ابرقدرتها به قتل رسیده است. آیا آنها ادعا می کنند که این تیراندازی یا نوع دیگری از اعمال خشونت بوده است؟ آیا آنها فرض می کنند که برد قربانی نوعی فناوری سلاح سازی شده کاملاً جدید بود که بدون ترک اثری از بین می رود؟ با این حال شخصیت های فصلهای آینده I I Ok Ok با این انتخاب برای مقابله با مرگ برد ، یک چیز مطمئناست: آنها هرگز به حقیقت شک نمی کنند.

چه اتفاقی برای خاطرات سیدنی افتاد؟
من با این وضعیت خوب نیستم

آخرین باری که استنلی را در فصل اول سریال "من خوب نیستم با او" می بینیم ، او به تازگی آگاهی را در زمین ورزشگاه بدست آورده است ، پس از تلاش او برای ایستادن در مقابل سید مقابل براد منجر به این شد که او با یک مشت تک به تک شود. شوکه شده ، استن بدن خونین و بی سر و براد را می گیرد و همکلاسی هایش با وحشت و وحشت و فرار از اطراف خود می گریزند. در هرج و مرج ، صفرهای زلالی او در دفتر خاطرات سیدنی ، که در کنار اجساد براد روی زمین رها شده بود ، جایی که برد پس از بیرون آوردن شدید جرثقیل ، آن را رها کرد.

در ابتدا به نظر می رسد که استن برای حفظ امنیت اسرار سید ممکن است به فکر بهبود خاطرات باشد. اما قبل از اینکه او بتواند از جایی که سقوط کرده است حرکت کند ، خاطرات خاطره ای با پای ثابت در حال ناپدید شدن هستند ، همانطور که یک استن مخروبه به اطراف می نگرد ، با تعجب از کجا رفته است. از آنجا که استن به وضوح این کار را نکرد ، آخرین بار دینا در حال گریه کردن بر روی محلی بود که سر برد در آنجا بود و سید از قبل مدرسه را ترک کرده بود ، هر کسی می توانست آن را بگیرد ، اگرچه می توانیم یک حدس و تعلیم داشته باشیم.

با توجه به اینکه تنها یک نفر - تاکنون - وجود دارد که با توانایی ناپدید شدن در هوای نازک معرفی شده است ، حدس ما این است که آدم گیر رمز و راز سیدنی خاطرات را گرفت ، این بدان معناست که ممکن است وقتی او را در انتهای جلسه با او روبرو کرد با او داشته باشد. سلسله. با این حال ، محل برگزاری دفتر خاطرات تا پایان فصل تأیید نمی شود ، و حتی اگر او این کار را کرد ، ما هنوز هیچ تصوری نداریم که وی قصد دارد با آن چه کند.

آیا سیدنی تبدیل به یک ابرقهرمان یا سرپرست می شود؟
من با این وضعیت خوب نیستم

چندین بار در طول فصل اول سریال "من خوب نیستم با این" ، استن از سید به عنوان یک ابرقهرمان یاد می کند. او فقط در حال رقصیدن به او می گوید: "همین مسئله را به من بسپار ،" وقتی او سعی کرد اصرار کند ، باز هم می گوید که او ابرقهرمانی نیست. به نظر می رسد که رد سید از عنوان "ابرقهرمان" در مبارزات او با هویت خودش نقش داشته باشد. او به طور مداوم آنچه را که احساس می کند سعی در چسبیدن به قالب که احساس می کند از نظر اجتماعی بیشتر باشد را رد می کند ، و به نظر می رسد که آرزوی او برای ابرقهرمانی بودن به سادگی راه دیگری نیست که می خواهد "عادی" باشد.

اما در پایان فصل ، پس از آنکه سید فردی را به قتل رساند ، باید تعجب کنیم که آیا او ممکن است در طول این مدت حق داشته باشد. سید تنها تا به حال از قدرت های خود برای از بین بردن چیزها استفاده کرده است ، و حتی جوجه تیغی برادرش را نیز کشته است. برعکس ، وقتی صحبت از اعمال قهرمانانه می شود ، رزومه سیدنی در فصل 1 بسیار کوتاه است. او تلاش می کند تا در برابر لیام بایستد ، اما به نظر نمی رسد که قدرت برای آن رویارویی ، که در نهایت به پایان می رسد منجر به ضرب و شتم او شود.

بنابراین داستان منشاء ما در «من با این خوب نیستم»: یک ابرقهرمان یا سرپرست؟ و آیا مرد دود مرموز که در پایان فصل حضور پیدا می کند ، او را بیشتر به سمت تاریک یا نور سوق می دهد؟ ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که سرانجام فصل 2 را بدست آوریم تا دریابیم.

توصیه شده
بعدی
سنگهای نتفلیکس را که باید تماشا کنید ، کم ارزش ارزیابی کردند
من چیز خوبی هستم که در خانه زندگی می کنم
توسط برایان بون / 17 آوریل 2019 11:21 EST / بروزرسانی شده: 3 فوریه 2020 12:58 بعد از ظهر EST

ممکن است Netflix به عنوان یک پیشگام و رهبر بازار در زمینه سرگرمی جریان به نظر برسد ، اما آنچه در واقع این سرویس انجام داد ایجاد یک ماشین زمان است. هر روز ، ده ها میلیون نفر در سراسر جهان ، لپ تاپ یا تلویزیون هوشمند خود را آتش می گیرند ، Netflix را مورد حمله قرار می دهند ... و به زودی ساعت ها ناپدید می شوند پس از تماشای 11 قسمت از یک سریال جدید تلویزیونی جالب و یا ساعت ها از بین می روند. در حالی که تماشای هیچ چیز زیادی از همه نیست. Netflix گزینه های زیادی را ارائه می دهد - هزاران قسمت ، فیلم ، سریال های وارداتی و فیلم های اصلی - که انتخاب چیز مناسب برای تماشای آن لحظه در آن لحظه می تواند خیلی برای مقابله با آن باشد.

مطمئناً فقط می توانید "لیست" خود را دنبال کنید یا زبانه های "تازه" یا "چه گرم" را بررسی کنید ، یا می توانید کمی عمیق تر در بایگانی نتفلیکس حفر کنید تا فیلم های واقعا برجسته و زیر راداری را پیدا کنید. بازیگران آشنا و فیلمسازان نوآور. در اینجا به برخی از بهترین ها می پردازیم

موارد دیگری را برای بار دیگر به صف خود اضافه کنید و نمی دانید چه چیزی را در Netflix تماشا کنید.

قطبی (2019)
مادس میکلسن

چه می شود اگر جان ویک یک فیلم دهه 80 بود ، منظور ما از آن خشونت آمیز تر ، نیهیلیستی ، خشونت آمیز تر و با برهنگی کاملاً غیر ضروری بود ، همه با یک زیربنای مطبوع و شوخ طبع شوک که همه چیز را تحت نفوذ خود قرار می داد و همچنین یک اکتشاف صادقانه از اثرات ذهنی یک زندگی خشن؟ این قطبی ، داستان های کثیف از تلاش یک مرد برای استراحت و تأمین مستمری اوست. Mads Mikkelsen بازیگر جذاب دانمارکی که به دلیل نقش آفرینی در نسخه تلویزیونی شیک Hannibal مشهور است ، ستاره هایی چون Duncan Vizla ، aka the Black Kaiser ، یک قاتل بسیار مؤثر است که توسط کارفرمایان عجیب و غریب شرکت های خود مجبور به بازنشستگی در 50 سالگی و لذت بردن از طلایی خود شد. سال ها. البته شرکت وی برای جلوگیری از پرداخت وجه خود قصد دارد او را از بین ببرد. از یک کابین زیبا در مونتانا ، دانکن مجبور است با برخی از حملات خشونت آمیز مقابله کند و همچنین با PTSD برخورد کند و دوستی با یک همسایه (Vanessa Hudgens) با شیاطین خود داشته باشد.

نگه دارید Dark (2018)
جفری رایت

به نظر می رسد که هر ایده ممکن برای فیلمی درباره گرگهایی که می توان ساخت ، قبلاً ساخته شده است - جک نیکلسون در گرگ یک طبقه قدیمی و متوسط ​​متوسط ​​را بازی کرده است و دو فیلم Teen Wolf وجود دارد و یک سریال MTV در مورد بسکتبال نوجوانان وجود دارد. بازی کردن سپس Kudos به جرمی Saulnier و Macon Bler ، کارگردان و فیلمنامه نویس تریلر ترسناک ، کلاستروفوبیک اتاق سبز ، که بار دیگر روی Hold the Dark (تیم تاریکی) ، گروهی مجبور می شوند ، اسطوره های باورنکردنی انسان به گرگ را بازی می کنند. محقق گرگ ، راسل (جفری رایت) عازم یک شهر کوچک در آلاسکا می شود تا به افراد محلی (به رهبری رایلی کئو) کمک کند و گرگهایی را که گمان می کنند پشت مرگ سه کودک است شکار و کشته شود. اما این شهر کوچک آن چیزی نیست که به نظر می رسد ، زیرا برخی از ساکنان گرگ هستند. گرگ گرگها حتی نمی توانند از تمایل خود برای تبدیل شدن به ماشینهای قتل روحانی ، شیک ، در سطح بعدی اطلاع نداشته باشند. یا ، می دانید ، شاید این یک دیو است. اگر شما گرگ هستید - و همچنین ماسک های گرگ خزنده و چشمه های داغ عرفانی - نگه داشتن Dark باید خیلی چیز شما باشد.

I Am I Thing Thing Though I I Love Thing Though I I Love Thing Though I I Love Thing Things I Love (I).
لوسی بایتون

یک جمله قدیمی وجود دارد که به نویسندگان توصیه می کند "آنچه را که می دانند" بنویسند ، و در "من بهترین چیزهایی هستم که در خانه زندگی می کنم" ، آیریس بلوم (پائولا پرنتیس) ظاهراً چنین کاری را انجام داد. نویسنده سابق رمان های ترسناک که اکنون تحت تأثیر زوال عقل قرار گرفته است ، به خانه ای شبح وار در شهر ماساچوست ماساچوست ، جایی که مطالبی که سالها درباره او نوشت ، به معنای واقعی کلمه باز می گشت تا به دنبال تعقیب او برود. پرستار زنده ، لیلی (روت ویلسون) نیز در آنجا حرکت می کند ، و او اولین پاسخ دهنده برای کارفرمای خود می شود ، چهره های شیک را پیدا می کند ، شکاف های در حال رشد را که ممکن است یا ممکن است قالب سیاه نباشد ، خارج از اشیاء - از درگیری های معمولی خانه خالی از سکنه شما. مسلماً خنده دار است که آیریس با نام "پولی" لیلی را صدا می کند ، قهرمان یکی از رمان هایش که فقط ممکن است مبتنی بر یک فرد واقعی و محکوم به عذاب باشد ... که او همچنین در خانه ای ظاهر شیطانی می کند که لیلی حتماً باید قبل از آن ترک کند. اوضاع در این فیلم ترسناک کاملاً ناآرام ، کم تحرک و نادیده گرفته شده و به کارگردانی اسگود پرکینز ... فرزند آنتونی پرکینز ، که در این فیلم سلف معنوی (عفو کلمه) ، پیشکسوت روانی ، بازی کرده است ، بدتر می شود.

  • mohammad nobari