معرفی وبلاگ های فیلم و سریال و اخبار فیلم

رز وحشی

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۰۳ ب.ظ

کنار بگذارید ، یک ستاره متولد شده است - گل رز وحشی برای جلب شکوه شما اینجاست.

وایلد رز یک داستان جذاب از ستاره متولد شده است ، گل رز-لین هارلان (جسی باکلی) روی صحنه می رود ، سپس پرده را به عقب ترسیم می کند تا نشان دهد زندگی فراتر از آهنگ های زنگ زده و چکمه های کابوی واقعاً چیست. می بینید ، رز لین ، نوازنده معمولی و چشم ساز کشور شما نیست که رویایی در قلب او داشته باشد و گیتار در دستش است - او همچنین اسکاتلندی ، یک محکوم سابق و مادر دو فرزند است. تلاش برای رسیدن به اهدافش ، برای جلوگیری از بازگشت دوباره به عادت هایی که در وهله اول او را در زندان به سر می برد و برای رسیدن به هدف نهایی خود برای تبدیل شدن به دالی پارتون بعدی ، Rose-Lynn با چهارراهی برخورد می کند که درهای منجر به بهتر شدن شود. زندگی بالاخره باز شد ... و او را از بچه هایش دور کرد.

پس از سرگرمی One در ماه آوریل ، سینمایی Wild Rose را در سینماهای ایالات متحده آمریکا رونمایی کرد ، NEON در ماه ژوئن این تلنگرها را به سینماهای کنار کشور فرو برد. متأسفانه ، Wild Rose نسخه محدودی داشت و در برابر ماموت Toy Story 4 و بازسازی کودک بازی رفت ، که هر دو در تاریخ 21 ژوئن شروع به کار کردند. کسانی که در یک نمایش فیلم Wild Rose حضور داشتند ، بالای سر پا افتادند. بازیگر باکلی همانطور که مایک مک گرگانگان منتقد نوشت: "به خودی خود ، این فیلم یک درام موسیقی سرگرم کننده است که ارزش دیدن دارد. با این وجود که توسط اثر پرچین جسی باکلی متأثر از آن است ، با آواز خواندن که می تواند شما را از بین ببرد ، تبدیل به یک داستان دل انگیز و الهام بخش می شود."

زن آمریکایی
صحنه از زن آمریکایی

از طرف نویسنده / کارگردان جیک اسکات و نویسنده همکارش براد اینگلزبی درام مهیج می آید که پس از ناپدید شدن دختر نوجوانش ، بریجت (اسکله فریرا) در شرایط عجیب و غریب ، مادر دیگری را به نام دبرا کالاهاهان (سیینا میلر) دنبال می کند که او را برای بزرگ کردن شیرخوار خود ترک می کند. نوه جسی زن آمریکایی که در 11 سال از سال 2003 تا 2014 با نکات مختلفی از زندگی دبرا روبرو شده است ، داستان سختی ها را بازگو می کند ، هرگز امید خود را از دست نمی دهد ، مادر بودن جوان (و مادربزرگ جوان) ، اوراق قرضه خانوادگی (با کریستینا هندریکس بازی خواهر صریح تر دبرا کاترین ) ، و چگونه حقیقت می تواند التیام یابد و صدمه ببیند.

زن آمریکایی به سختی هرگونه سروصدایی در گیشه ایجاد کرد و چیزی بیش از 230،000 دلار در داخل کسب کرد ، اما در واکنش جدی انتقاد کرد. ستایش بسیار به "عملکرد واقعاً خیره کننده میلر" که تامریس لافلی از آن عنوان کرد "Patricia Arquette از Boyhood" ، Frances McDormand's Mildred از سه بیلبورد در بیرون Ebbing ، میسوری ، و کریستین کالینز آنجلینا جولی از Changeling توصیف کرد ، "داوران با زن آمریکایی گرفته شدند - و می دانیم که شما نیز خواهید بود

فریم جان دالورن
صحنه ای از فریم کردن جان دالورن

شما این نام را از بازگشت به آینده می دانید ، اما آیا شما مردی را می شناسید که آن را زنده کرد؟ دولوران دوبلور ، نمادی از فرهنگ پاپ است و خالق آن ، مهندس و مجری جان دلووران ، هم مشهور و بدنام بوده است. فریم جان جان لوران دلیل این مسئله را توضیح می دهد.

مستندی جذاب از فیلمسازان دون آرگوت و شینا م. جویس ، فریم جان جان لورن وقایع ظهور DeLorean را از طریق جنرال موتورز و به اوج نبوغ صنعت خودرو در ایالات متحده ، و به دنبال آن سقوط فک او هنگام دستگیری به دلیل قاچاق کوکائین. این فیلم با ژانرهای مستند با استفاده از آلک بالدوین به عنوان بنیانگذار شرکت دلوورن موتور که ​​دلخواهش برای رویا آمریکایی بهترین او را به دست آورد ، رویکرد جالبی به ژانر مستند دارد.

همچنین با بازی در نقش مورنا باکارین (Deadina Baccarin) از Deadpool به عنوان همسر یک بار همسر DeLorean ، کریستینا Ferrare ، فریم جان DeLorean مخاطبان را در جشنواره فیلم Tribeca در آوریل سال 2019 جذب کرد ، اما در طول اجرای تئاتر خود که از 7 ژوئن آغاز شده بود ، جذب بسیاری از فیلمبرداران یا پول زیادی نکرد. رقابت به گیشه (سلام ، زندگی مخفی حیوانات خانگی 2 و تاریک ققنوس) و فقدان بازاریابی با بودجه بزرگ. این احساس شرم آور است ، همانطور که منتقدین آن را "فیلمی عالی که هیچ سنگی را کشف نمی کند به دنبال لایه برداری لایه های یک نبوغ که فاسد شده است" باز می دارد.

به علاوه یک
صحنه از پلاس یک

امسال با انتشار نسخه های Long Shot ، Someone Great و Always Be My My ممکن است نشان دهد که rom-com به عقب برگشته و بهتر از همیشه است. جف چان و اندرو ریمر دو کارگردانی تازه چهره باعث می شوند که حرکت به همراه پلاس یک ، جشنواره فیلم Tribeca عزیزم که از طرف فیلمبرداران اصلی مورد تحسین قرار نگرفت ، ادامه یابد.

به علاوه یک ستاره جک قوید و مایا ارسکین به عنوان بن و آلیس ، عکس های کالج مجردی که از فصل آینده عروسی تابستان می ترسند. برای جلوگیری از ناخوشایندی که می دانند در حال آمدن است و به دور دامن "کسی که این روزها را می بینی" دامن می زند. سوالاتی که هر کس در زندگی عاشق می شود ، بن و آلیس با هم شریک می شوند و موافقت می کنند که بسیاری از عروسی هایی که قرار است در آنها شرکت کنند ، خرمای یکدیگر هستند. از طریق نذورات و سخنرانی ها ، جلسات و رقص های یادبود غرفه عکس ها و فرصت های فراوان برای غرفه های یک شب ، این دو درک می کنند که خوشبختانه خود از گذشته می تواند در کنار یکدیگر باشد.

اگر دروغ گفتید

ke اکثر مردم جهان و به علاوه یکی از آنها را از دست ندهید ، هرگز نترسید - این تلنگر از قبل روی VOD و Digital موجود است. آن را بکشید و لذت خوب بازگشت بازپس رام-کام را ببینید.

وداع
صحنه از وداع

اگر عاشق Awkwafina در Ocean's 8 بودید ، پس از آن به طور کامل بر روی پاشنه پا در Crazy Rich Asians افتادید ، وداع باعث تحسین شما برای بازیگر کمدین تبدیل می شود (به زودی برای ورود به MCU در شانگ چی و Legend of the Ten حلقه). این فیلم ، یک فیلم درام کمدی از نویسنده-کارگردان لوولو وانگ ، فیلمی نیست که معمولاً با Awkwafina ارتباط برقرار کند. این باعث می شود تا همه از این چشمگیرتر شود که وی عملکردی شگفت آور و پویا را برای وداع به ارمغان می آورد که آن را کاملاً غیرقابل مقاومت می کند.

با انتشار A24 در تاریخ محدود 12 ژوئیه ، مرکز وداع در بیلی Awkwafina ، نویسنده مشتاق چینی آمریکایی و خانواده اش که شوکه شده اند از یاد می گیرند که محبوب نای نای (ژائو شوژن) - ماندارین برای "مادربزرگ" است. در حال مرگ. والدین بیلی هایان (Tzi Ma) و جیان (دیانا لین) فقط چند روز پس از رد کردن درخواست کمک هزینه نوشتن به وی خبر می دهند که Nai Nai دارای سرطان ریه انتهایی است و تنها چند ماه از زندگی خود باقی مانده است.

خانواده بیلی تصمیم می گیرند که نای نا را از سرنوشت قریب الوقوع او نگویند. آنها بارها و بارها زن بیمار را فریب می دهند تا در پی تحقق رسم قدیمی در مورد نادان بودن سعادت باشند ، و در نهایت برنامه ریزی عروسی برای پسر عموی بیلی هائو هائو (چن هان) به عنوان راهی برای اتحاد خانواده برای آخرین جشن قبل از گذراندن نای. با این حال ، بیلی از دروغ گفتن با مادربزرگ خود ناراحت است و در نهایت نافرمانی از درخواست خانواده اش را نشان داد و در چین برای صخره کردن قایق حاضر شد.

منتقدین ، ​​خداحافظی را "یک دستاورد قابل توجه" و "تأثیرگذارترین زندگی [فیلم] امسال خوانده اند.

دریای سایه ها
صحنه از دریای سایه ها

از کارگردان "ریچارد لادکانی" مستندی به دست می آید که با عنوان "قهرمانانه و دلسوز" ، "یک تصویر پرتره دلخراش از تجاوز بشری ، مرگ و میر ناشی از خود ، با منافع پولی که ما را هدایت می کند ، مانند پیپ تپه ، از صخره و به دریا".

دریای سایه ها بر روی گروهی از دانشمندان ، مأمورین مخفی ، روزنامه نگاران و محافظه کاران متمرکز است که پس از کارتل مواد مخدر از مکزیک و قاچاقچیان از چین که به هم وصل شده اند ، به سمت دریای کورتز حرکت می کنند و شروع به شکار ماهی Totoaba می کنند. گونه های فراوانی که اکنون در معرض خطر قرار گرفته اند. اما فقط جمعیت totoaba نیست که با این روش های شکارچی تهدید می شود - کل اقیانوس ، به ویژه گونه های نهنگ در معرض خطر ، حوضه vaquita است. همراه با اعضای نیروی دریایی مکزیک ، خدمه افراد اختصاصی مأموریت خود را برای نجات وکیوها آغاز کرده و جلوی تبهکارانی را می گیرند که حیوانات دریایی بی گناه را به خطر می اندازند.

این مستند که با حمایت National Geographic Documentary Films ساخته شده بود ، در اواسط ماه ژوئیه با انتشار محدودی در رادار همه ، یک نسخه محدود منتشر کرد. دریایی از سایه های نمایشگاهی که قلب زیادی دارد ، از بین نمی رود.

شمشیر اعتماد
تصویر از شمشیر اعتماد

یک شمشیر عتیقه که عضو خانواده مرحوم شما اصرار داشت اثبات این بود که ایالت های جنوبی در جنگ داخلی ایالات متحده پیروز شدند احتمالاً آخرین چیزی است که فکر می کنید هنگام مرگ پدربزرگتان به شما منتقل شود. اما این دقیقاً همان چیزی است که سینتیا (جیلیان بل مورد علاقه Workaholics) در Sword of Trust به ارث می برد. این فیلم سینتیا و مری (Saturday Night alum Michaela Watkins) را به سمت یک فروشگاه پیاده اداره می کند که توسط مل بد اخلاق (مار مارون GLOW) اداره می شود تا ببیند که آیا آنها می توانند شمشیر عجیب را برای برخی از پول های واقعی مبادله کنند - می دانید ، چیزی که برای سینتیا مفیدتر خواهد بود. مل و دستیار خردسالش ناتانیل (بازیگر نقش مولی جان باس) به زودی می فهمند که این یادگار پول زیادی دارد ... برای افرادی که می خواهند ثابت کنند که جنوبی ها واقعاً در جنگ داخلی پیروز شدند. این دو مرد از فروش شمشیر به بالاترین پیشنهاد دهنده خم شده اند و آنها با سفر سینتیا و مری در یک سفر از طریق تئوری های توطئه وحشی و حتی خریداران بالقوه پایدار ، با نیروهای سینتیا و ماری پیوسته اند.

Sword of Trust در اواسط ماه ژوئیه با ضربات آهسته در بوکس آفیس به سینماها افتاد ، پس از مرد عنکبوتی: دور از خانه به سینماها رفت و قبل از اینکه اواخر ماه ژوئیه یک بار در هالیوود آغاز شود ، همه چیز را گرم کرد. اکثر مردم Sword of Trust را از دست دادند که شرم آور است با توجه به اینکه مارون در راس بازی او قرار دارد و تفسیرهای تفصیلی درباره وضعیت فعلی جهان ارائه می دهد.

هک عالی
صحنه از The Great Hack

اگر در رسانه های اجتماعی خود تبلیغی هدفمند دریافت کرده اید ، این اطمینان را به شما داده است که دولت همه اقدامات شما را بطور آنلاین ردیابی می کند ، یا اینکه یک عامل FBI به دستگاه های شما اختصاص داده شده است ، یا اینکه تلفن شما ضبط مکالمات شما را انجام می دهد ، دست خود را بلند کنید. شرکت ها در حال فروش این اطلاعات به تبلیغ کنندگان هستند. این تجربه - چیزی که همه با آن به طرز وحشتناکی می توانند ارتباط برقرار کنند - در قلب The Great Hack است ، یک مستند کاملاً کم ارزش Netflix که به بررسی بسیاری از نقاط یکی از بزرگترین نقض اطلاعات و حریم خصوصی در تاریخ اخیر می پردازد.

به کارگردانی

Jehane Njajaim و کریم عامر ، The Great Hack با استفاده از داده های تاریک زیر ابلیم سوء استفاده می کند. در طول راه ، توضیح می دهد که چگونه شرکتهای تجاری ، هکرها و کل دولتها برای شروع جنگهای بین فرهنگی و سیاسی اقدام به خرید ، فروش ، تجارت و اسلحه سازی داده می کنند. این اسناد همچنین جزئیات نگران کننده رسوایی فیس بوک-کمبریج آنالیتیکا را کشف می کند ، که در آن مشخص شد که شرکت مشاوره سیاسی انگلیس داده ها را از میلیون ها کاربر فیس بوک بدون رضایت آنها برای استفاده برای تبلیغات سیاسی استخراج و واسطه داده است.

The Great Hack هرچقدر هم که به نظر می رسد خنک کننده است ، و منتقدین از همه می خواهند که یک ساعت را به آن اختصاص دهند. بار دیگر که وارد Netflix شوید (آن را که به زودی می شناسیم) آن را بارگیری کرده و آماده هشدار شوید.

خزیدن
صحنه از خزیدن

قدم به جلو ، فک ها. بهترین ویژگی جدید فاجعه-فیلم-بریده بریده-موجود در بلوک Crawl است. Crawl که در طی طوفان رده 5 در فلوریدا قرار دارد ، دنباله روی شناگر کالج هالی (کایا اسکوداریو) است که گروهی از تمساحها را که برای خون هستند بیرون می کشند. هیلی دستورات تخلیه دولت را نادیده گرفته است ، زیرا می خواست پدرش دیو (بری فلفل) را پیدا کند و او را به امنیت برساند. سرانجام او را پیدا کرد ... ناخودآگاه در فضای خزنده خانه خانوادگی آنها. وقتی او برای بازیابی او مسابقه می دهد ، هر دو با بالا آمدن سیلاب ها و گروهی از تمساح های شرور گرفتار می شوند. زمان فرار از فلوریدا تمام می شود ، و تهدید از غرق شدن و / یا خوردن زنده توسط دروازبان گرسنه با هر دقیقه عبور می کند.

برخلاف بیشتر فیلم های این لیست ، Crawl در واقع یک نسخه گسترده (از طریق Paramount Pictures ، نه کمتر) به ثمر رساند ، اما این کمکی به طناب فیلم در مخاطبان عظیمی نکرد. این غالباً در گیشه غافل شد و فقط در 55 میلیون دلار در سراسر جهان درآمد. با این حال ، یک تن صحبت در میان منتقدان ، که آن را به عنوان "یک هیجان لاغر و متوسط" و فیلمی که "کاملاً زیبا ، با قدم های بی نقص و واقعاً تکان دهنده است" مورد ستایش قرار گرفته است ، آغاز کرد.

بریتنی یک ماراتن را اداره می کند
صحنه از بریتنی یک ماراتن را اداره می کند

از نظر برخی ، دویدن ماراتن هدف نهایی بدنسازی است. برای دیگران ، این راهی است که بتوانند خود را فراتر از حد خود تحمیل کنند. برای جیلیان بل ، بریتنی فربلر در درام کمدی-کمدی که بریتانی در یک ماراتن اجرا می کند ، دویدن 26.219 مایل مستقیم یک سناریو کابوس است. اما هنگامی که شبهای مهمانی سخت و روزهای آزار دهنده Adderall ، آمیخته با عشق او به شراب قرمز و غذاهای خوشمزه شیطان ، او را در مطب دکتر مراجعه کنید در پایان دریافت نظر شما هنوز هیچ کس نمی خواهد بشنود - "من می خواهم شما را به سعی کنید 55 پوند را از دست بدهید "- بریتنی می داند که باید سلامتی خود را جلب کند.

در ابتدا ابراز تمایل می کند ، بریتانی در حال اجرا است و سرانجام با همسایه ظاهراً کاملاً کاترین (میشلا واتکینز) و ملاقات با wannabe sprinter Seth (میکا بورک) به اجرای گروه می پردازد. این سه نفر به زودی پیوندی منحصر به فرد را تشکیل می دهند ، یک 5K را تکمیل می کنند و دیدنی های خود را در ماراتن شهر نیویورک نشان می دهند.

اولین کارگردانی پل داون کولایزو ، کارگردان ، بریتنی Runs a Marathon در ژانویه سال 2019 در جشنواره فیلم ساندنس گوهر درخشانی بود ، اما وقتی در 23 آگوست افتتاح شد ، از درخشش در گیشه ظاهر شد یا خیر؟ به نسخه محدود آن ، یا از آن غافل شد زیرا فیلم های بسیاری در همان زمان در سینماها وجود داشتند ، Brittany Runs a Maraton با استقبال گسترده توده ها روبرو شد. برای هر کسی که نیاز به یک داستان دلگرم کننده و دلگرم کننده برای پیروزی در برابر بزرگترین دشمن همه - خود - دارد ، این تلنگر امری ضروری است.

  • mohammad nobari