معرفی وبلاگ های فیلم و سریال و اخبار فیلم

هنر دفاع از خود

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۰۹ ب.ظ

صحنه ای از هنر دفاع از خود

در دنیایی که ابرقهرمانان بر صندوق آراء مسلط هستند و حکمت متعارف هالیوود چنین تصور می کند که مشکلی آنقدر بزرگ نیست که نمی توان آن را تسلیم کرد ، هنر دفاع از دفاع یک هدف کاملا هدفمند برای روایت است. حل و فصل خشونت درگیری و مردانگی سمی. جسی آیزنبرگ به عنوان هواپیمای بدون سرنشین دزد دریایی کیسی را بازی می کند ، که تصمیم می گیرد بعد از اینکه یک شب در خانه به سر می برد ، کاراته را تصاحب کند. در ابتدا ، کیسی از آنچه در دوجینوی جدیدش یاد می گیرد شگفت زده می شود ، هر کلمه ای را که توسط Sensei گفته می شود درونی می کند و تکنیک های موجود در خانه را به عنوان سرگرمی های اعتماد به نفس خود تمرین می کند. اما هرچه کیسی خود را در دنیای جدید برادری و نبرد غوطه ور کند ، بیشتر به این سؤال می رود که آیا آموزه های سنسی واقعاً به نفع او یا هر کسی است.

یک کمدی عجیب و غریب و غافلگیرکننده که جالب ترین خط های خود را با مستقیم چهره ها ارائه می دهد ، هنر دفاع از دفاع هم منتقدین و هم مخاطبان عام را به طور یکسان سرگرم می کرد ، اما نتوانست تأثیر زیادی در گیشه بگذارد. شاید در یک فصل تابستان شلوغ غرق شده باشد ، یا شاید بازاریابی در انتقال تعادل بی نظیر فیلم طنز تیز ، طنز جسمی ، و تفسیر اجتماعی گزنده مؤثر نباشد. به هر دلیلی ، مخاطبان اکثراً روی هنر دفاع از خود می خوابند ، با وجود اینکه مورد انتقاد منتقدین به عنوان "کلاسیک کمدی فوری" قرار گرفت.

قلاب کره بادام زمینی
صحنه از قلاب کره بادام زمینی

در یک منظر سینمایی فریبنده و فریبنده ، تقریباً خرابکارانه احساس می کند که فیلمی به اندازه آرام ، ملایم و مهربان همانگونه که The Falcon Butter Falcon Butcon وجود دارد. با نقش اصلی شیا لاوبوف و تازه وارد Zack Gottsagen ، The Falcon Butter Falcon پیرامون زاک (گوتساژن) ، جوان مبتلا به سندرم داون ، که از خانه سالمندان فرار می کند ، در آنجا که در آن قرار دارد فرار می کند و عازم می شود تا رویای خود برای تبدیل شدن به یک کشتی گیر حرفه ای را دنبال کند. اندکی در سفر خود ، زاک مسیرهایی را با ماهیگیر پایین شانس تایلر (لاوبوف) عبور می کند که با اکراه موافقت او را همراهی می کند و چون این دو با هم به فلوریدا سفر می کنند و برای بدست آوردن زاک کار می کنند ، دوستی بعید به وجود می آورند. .

The Falcon Butter Falcon به نویسندگی و کارگردانی تایلر نیلسون و مایکل شوارتز بطور ویژه برای گوتزاژن طراحی شده بود که می خواست بازیگر شود اما می دانست که او سخت می خواهد در هالیوود بازیگری کند. با استفاده از بسیاری از تجربیات و جاه طلبی های خود Gottsagen ، روایت با الهام از هاکلبری فین ، زاک را در جلو و مرکز قرار می دهد و گوتزاگن به عنوان یک مرد برجسته می درخشد. در طول اکران تئاترش ، جمعیت زیادی جلب نکرد ، اما برای کسانی که موفق شدند آن را در صفحه نمایش بزرگ بگیرند ، هم مخاطبان و هم منتقدان قبول دارند که قلاب کره بادام زمینی ارزش سفر به تئاتر را داشت. شوارتز به فیلم / گفتگو با گوتزگن گفت: "[او] یک سرگرمی متولد است." "[ما] یک طبقه رقص ساختیم ، و زاک فقط بیرون رفت و رقصید."

جودی
صحنه از جودی

اواخر دهه 2010 با چندین فیلم بزرگ فیلم سینمایی بزرگ به دست آورد که ستارگان فعلی هالیوود تمام تلاش خود را برای پخش مجریان موسیقی افسانه ای انجام دادند ، از رامی مالک به عنوان فردی مرکوری در Bohemian Rapsody گرفته تا Taron Egerton به عنوان Elton John در Rocketman ، اما یکی از این موارد که باعث شکست بسیاری از فیلمبرداران شد ، رنه بود. تصویربرداری متعهدانه و دلسوزانه زولویگر از جوی گارلند ، دلبند سابق هالیوود در جودی سال 2019. با تمرکز بیشتر در دو سال اخیر زندگی خیلی کوتاه گارلند (وی در سال 1969 درگذشت ، در سن 47 سالگی) ، جودی کمتر به حرفه اولی و سوپر مارکت سوژه خود اهمیت می دهد تا اینکه با زنی که در تلاش برای تعادل خانواده و میراث خود است ، باشد. گرگ و میش زندگی او

اگرچه جودی بیشتر نقدهای مثبت را از منتقدان دریافت می کرد ، کسانی که عملکرد زلوگر را به ویژه به عنوان "قابل توجه" ، "باورنکردنی" و "عملکرد یک عمر" تحسین می کردند ، اما در تئاتر عمدتاً کمرنگ شد. هنوز ، برای طرفداران گارلند ، جودی یک معاینه قدرتمند و دلسوزانه از یکی از ماندگارترین ستاره های هالیوود و به یاد ماندنی ترین خوانندگان ارائه می دهد ، نشان می دهد که حتی یک بار که او شروع به پژمرده شدن از کانون توجه داشت ، هیچ کس کاملاً شبیه جودی گارلند نبود.

نور از نور
صحنه از نور از نور

وقتی به جیم گافیگان فکر می کنید ، احتمالاً ذهن شما قبل از درام های ماوراء الطبیعه به سمت طنز مبتنی بر غذا می رود ، اگر دومی اصلاً برای شما اتفاق بیفتد. اما Knoxville ، تنسی مستقر از تنسی در واقع به طور خاص برای کمدین استندآپ نوشته شده بود ، که به عنوان مردی بازی می کند که وقتی فکر می کند همسر فقیدش می تواند او را تعقیب کند ، به عنوان مردی استخدام می شود. "راه [گافیگان] فقط در مورد زندگی و کار خود و انواع مختلفی صحبت کرد ، من فقط فکر کردم" یک پیچیدگی برای او وجود دارد ... که ما روی پرده ندیده بودیم ، و دیدن این جالب خواهد بود. " "گفت: نویسنده / کارگردان پل هریل ، که او همچنین کارگردانی این فیلم است. "و او همچنین از لحاظ جسمی از نوع شخصیتی است که من وقتی تازه شروع به تهیه نقشه کردم به او فکر کردم."

بازیگران نامرتب در یک فیلم آرام و حیرت انگیز پرداخته می شود که در مورد اندوه و از دست دادن بسیار بیشتر از آن است که درباره ارواح است. همچنین با مارین بازیگر می شود

ایرلند به عنوان مادری مجرد که شخصیت گفیگان برای کمک به او در یافتن تعطیلی با همسر متوفی خود استخدام می کند ، Light from Light به دلیل اجراهای دو رهبری خود ، همراه با بررسی حساس و صمیمی ایده زندگی پس از مرگ ، مورد ستایش قرار گرفته است. با این حال ، به رغم بررسی های بسیار مثبت منتقدین ، به لطف انتشار بسیار محدود و عدم تبلیغ ، نور از نور تقریباً کاملاً مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

  • mohammad nobari