معرفی وبلاگ های فیلم و سریال و اخبار فیلم

پرده توسط نور

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۰۳ ب.ظ

صحنه ای از Blinded by the Light

در تقاطع اشعار دلخراش بروس اسپرینگستین و زندگی یک نوجوان در دهه 1980 انگلیس داستانی از کشف خود ، آمدن سن و قدرت تحول آمیز کر است که التماس می کند با صدای بلند کمرنگ شود. از کارگردان گوریندر چادا ، Blinded by Light این داستان بسیار داستان را بیان می کند: هوادار راک معاصر و ترانه سرا و شاعر مشتاق جواد خان (ویویک کالرا) ، فرزند دو مهاجر پاکستانی که در جنوب شرقی انگلیس زندگی می کنند ، بروس اسپرینگستین را کشف می کند و ناگهان مورد اصابت قرار می گیرد. با احساسی که قبلاً هرگز تجربه نکرده بود.

جاوید اگرچه "رئیس" و نوجوان با چشم دو زندگی بسیار متفاوت را در پیش می گیرند ، اما غزلیات بسیار نسبتاً قابل اعتماد بهارستیزین را می بیند که می خواهد از شهر کوچک خود جدا شود و نام خودش را بگذارد. ممکن است والدینش (کولویندر غیر و میرا گاناترا) و بهترین دوستش مت (Game of Thrones 'Dean-Charles Chapman) درک نکنند ، اما جاوید احساس می کند که متولد شده برای اداره است - خارج از محدوده های شهر لوتون ، به دور از خانواده سنتی اش. ارزش ها ، و به جهانی که رویاهای او می توانند به واقعیت تبدیل شوند.

در تاریخ 9 اوت ، نابینا در اثر ضربه سینما به لندن ضربه زد و سپس یک هفته بعد در 16 آگوست وارد ایالات متحده شد و در آنجا تقریباً غافل شد. این یک شرم بزرگ است ، با توجه به اینکه بسیاری از منتقدین ستایش آن را زیاد خوانده اند. به نقل از جو مورگنسترن از Blinded by the Light ، وال استریت ژورنال ، "هیچ کس برنده نمی شود مگر اینکه همه برنده شود ،" بهارگستین دوست دارد بگوید. این فیلم کوچک برنده بزرگی است. "

به من آزادی بده
صحنه از من را آزاد کن

به کارگردانی کریل میخانوفسکی ، مراکز آزادی را به من بدهید تا راننده حمل و نقل پزشکی ویک (کریس گالوست) ، که روز به روز می رود وقتی تلاش می کند پدربزرگش (حوضه آرکادی) را با یک اتوبوس به سمت تشییع جنازه یک مهاجر روسی به نام لیلیا ببرد. عوارض صبحگاهی باعث می شود ویک به شغل پرداخت خود دیر شود ، و مسائل فقط وقتی یاد می گیرند که اتوبوس که قصد داشت پدربزرگ خود و کالاهای روسی خود را برای گرفتن آنها به تشییع جنازه لیلیا ببرد ، واقعاً برچسب نمی خورد. همراه با مشتری های ویک - از جمله شوخ طبعی تریسی (لورن "لولو" اسپنسر) ، که دارای ALS است - باند تشییع جنازه-رفتاران درون ون بسته می شوند. اما با بسته شدن اعتراضات به خیابان ها ، ویک مجبور شد مسیر متناوب را طی کند. آنچه در ادامه می خوانید ، یک سواری خارج از ریل پر از طنز ، قلب ، خانواده است (ما حتی در این راه با مادر و خواهر ویک ملاقات می کنیم) و یک تفسیر شگفت آور عمیق درباره به اصطلاح اسطوره رویای آمریکایی.

اکثر فیلمبرداران اصلی فیلم هیچ ایده ای به من ندادند آزادی در سینماها حضور داشت ، اما منتقدین آن را از دست ندادند. این فیلم با بررسی های مثبت توسط سطحی ، با نوشته Christie Lemire از فیلم FilmWeek که به من آزادی می دهد "معجزه را از بین می برد" دریافت کرد و دیوید رونی ، گزارشگر هالیوود گزارشگر آن را "نسخه روزانه زیر کلاس مارتین اسکورسیزی بعد از ساعت ها" خواند که دوباره تأیید کرد. ] مقاومت در برابر رویای آمریکایی حتی در میان اختلال مارپیچ. "

لوس
صحنه از لوس

لوسی که پس از گذشت 10 سال از تصویب لوچ ادگار (کلوین هریسون جونیور) ، پسری با اسرار-درام از کارگردان جولیوس اوناه گرفت ، پسری روشن و متولد اریتره جنگ زده است که در دبیرستان خود به یک مبحث محترم تبدیل شده است. - ورزشکار ستاره ، عضو محبوب جامعه اش در آرلینگتون ، ویرجینیا و البته افتخار و شادی والدینش امی و پیتر ادگار (نائومی واتس و تیم روث). شهرت خیره کننده لوس پس از ارسال یک تکلیف - مقاله ای که با صدای انقلابی سیاسی قرن بیستم فرانسه ، فرانتز فانون - به معلم تاریخ خود هریت ویلسون (اوکتاویا اسپنسر) نوشته شده است ، منتظره است. پیام اساسی مقاله لوچه باعث نگرانی فوری می شود و وقتی هریت از طریق قفل لوچ جستجو می کند تا ببیند سرنخ هایی برای توضیح سخنان هشدار دهنده این مرد جوان وجود دارد ، او چیزی بدتر از کلمات موجود در صفحه را کشف می کند.

توسط منتقدین به عنوان "فیلمی قدرتمند که نشان می دهد تا چه اندازه برای محافظت از واقعیتی که انتخاب می کنند باور کنند" پیش خواهد رفت ، "لوس در اوایل آگوست سال 2019 در سینماها تعظیم کرد و در زیر رادار برای تمام اجرا خود باقی ماند. این فیلم با اجراهای قدرتمندی از بازیگران آن و داستانی که بدون شک بحث را برانگیخته است ، فیلمی است برای تجزیه و تحلیل. همانطور که المان های نویسنده جنون ، داگلاس دیویدسون درباره لوس گفت ، "در مدت 109 دقیقه دقیق ، اوناه فیلمی را اجرا می کند که ایده های رمزگذاری نژادی ، طبقه بندی ، فرزندپروری ، تعالی دانشگاهی ، طبیعت در مقابل پرورش و موارد دیگر را بررسی می کند ، بدون اینکه از دست بدهد. اونس قدرت یا اخلاص. "

خائنانی
صحنه از Villains

شما آنها را به عنوان مرد پشت پنییزهد و ستاره شکست دهنده ترس و وحشت ناشی از پارانویا می شناسید ، اما بیل اسکارگورد و مایکا مونرو دو شخصیت بسیار متفاوت را در Dan Berk و Robert Olsen به کارگردانی کمدی-هیجان انگیز Villains بازی می کنند. این بار ، اسکارگورد و مونرو میکی و ژول را به تصویر می کشند ، یک جفت جنایتکار آماتور که سرقت از پمپ بنزین هایش در مورد خواب و خیال بحث می کند ، کمتر شبیه صحنه ای از Pulp Fiction و بیشتر شبیه به غرق شدن تایتانیک است.

زن و شوهر در پایان فرار می کنند ، اما وقتی که حدودشان

آنها متلاشی می شوند ، آنها به خانه جورج (جفری دونووان) و گلوریا (کیرا صدگویک) پناه می برند. میکی و ژول با هم شکافتند ، مقداری غلات را خرد کردند و در بعضی از داروها کباب کردند (از آنجا که می دانید که آنها چاه های زیادی هستند بدون اینکه عقل زیادی داشته باشند) قبل از اینکه به زیرزمین بروند و وحشتناک کنند. کشف. قبل از اینکه میکی و ژول بتوانند از خانه ای که فکر می کردند خالی است فرار کنند ، جورج و گلوریا به آنجا می رسند. در آنجاست که ما به آژیرهای کشتن بیل استناد خواهیم کرد: این حمله به خانه فقط به یک جنایات کاملاً رسمی تبدیل شد.

اگر این به نظر می رسد مانند فنجان چای شما (یا گل ولرم راد بول ، مانند چیزهایی که میکی و ژول از نوشیدن لذت می برند) است و شما خود را به خاطر این که در هنگام حضور در سینما از Villains نشنیده اید ، لگد می زنید ، ما شما را سرزنش نمی کنیم. . خائنانی ، "نبرد شیک و وحشیانه آدمهای بد" طبق گفته مورگان روزاس در Cinemacy ، بدون شک یکی از جالب ترین فیلم های سال 2019 است.

Dolemite نام من است
صحنه از Dolemite نام من است

دقایقی داغ شده است که ادی مورفی فیلمی را به ارزش تماشای فیلم گذاشته است. منتقدین دو فیلم اخیر او را از طریق خردکن قرار دادند ، و به نظر می رسید که مورفی دیگر هرگز ضربه ای به دست نخواهد داد - مقدر این بود که به عنوان یک طنز با استعداد که راه خود را از دست می داد ، به خاطر بیاورد ... یا آن شخص عزیزی که در حق رای دادن شرک صدا می کرد.

که با راه‌اندازی Dolemite Is My My تغییر کرد. این کمدی بیوگرافی ستاره مورفی را به عنوان بازیگر و خواننده واقعی زندگی رودی ری مور بازی می کند ، که به خاطر شخصیت برتر شخصیت Dolemite در فیلم های blaxploitation Dolemite ، The Tornado Human و Return of Dolemite شهرت پیدا کرد. تلنگر از مورفی مورفی پیروی می کند و بعد از شکستن موفقیت ، موفقیت موفقیت را کشف می کند: شخصیت یک جیب مخصوص حمل عصا را به نام دولمیتی تهیه کنید. این طرح به طرز شگفت انگیزی کار می کند - سوابق رسوا شده او مانند کیک های داغ به فروش می رسند - و مور را به سمت نویسنده جری جونز (کیگان-مایکل کلید) ، بازیگر زن لید رید (داوین ووی جوی راندولف) و کارگردان D'Urville مارتین (وسلی اسنیپس) هدایت می کند. آرزوی خود را برای یک فیلم Dolemite تحقق بخشید.

Dolemite Is My Name مانند فیلم موجود در این فیلم ، سر و صداقت با منتقدین است. اما برخلاف Dolemite سال 1975 ، فیلم 2019 که از خلق آن خبر می دهد در انتشار تئاتر محدودش یک گیشه نبود. متأسفانه توسط توده مردم غیب شد ، اما کسانی که آن را گرفتند ، حرف های شگفت آوری برای گفتن داشتند. آن هورنادی ، واشنگتن پست نوشت: "ادی مورفی بازگشت ، عزیزم ،" در یک اجرا آنقدر بزرگ و سخاوتمندانه که واقعاً از روی صفحه نمایش می شتابد. " امیدوارم بیوپسی تولید Netflix طرفداران بیشتری را در سرویس جریان پیدا کند.

مرکز مرده
صحنه از مرکز مرده

برخلاف آنچه از نام آن پیداست ، فیلم Dead Center ، فیلم رمز و راز تعلیق از نویسنده-کارگردان بیلی سنیس ، در مرکز مرده رادارهای فیلمبرداری تمام نشد. با این وجود ، جایی که به پایان رسید ، در لیست آرزو فیلمهای کاملاً رده بندی شده در روتین گوجه فرنگی قرار داشت - و به دلایل خوبی.

این فیلم ، کارگردان های پرایمر و بالادست رنگ ، شین کاروت را در نقش دانیل فورستر ، روانپزشکی که یک مورد عجیب و غریب را تجربه می کند ، بازی می کند: یک بیمار کاتاتونیک (جرمی چایلدز) وارد بخش روانپزشکی می شود و نمی تواند به یاد بیاورد که اصلاً چگونه در بیمارستان سقوط کرد. در حالی که دکتر فارستر تلاش می کند تا با بیمار ارتباط برقرار کند ، افراد در سراسر بخش شروع به رها کردن مرده می کنند - و دکتر فورستر بزودی می فهمد که او ممکن است ناخواسته چیزی را به مراتب سردتر از حتی بدترین شیاطین شخصی خود داشته باشد.

لوک Y. تامپسون در Nerdist نمره ای تقریباً عالی به Dead Centre داد و در بررسی خود نوشت: "نویسنده-کارگردان بیل سنز خود را با صدای جدید و مهیج در ترور ثابت می کند ، به ویژه نوع وحشت بدن که قبلاً توسط دیوید کروننبرگ تسلط یافته بود [... ] شما ممکن است از فیلم Dead Center بیرون بیایید که دنباله ای برای فیلمبرداری دارد. من فقط برای فیلم بعدی Senese هستم ، حتی اگر این شب مرا بیدار کند. "

بوی او
صحنه از بو او

منتخب تقریباً جهانی از طرف منتقدین برای عملکرد اصلی "فوق العاده" ، "فوق العاده" ، "باور نکردنی" ، "گرفتن" و "جذاب" الیزابت ماس ​​، الیزابت ماس ​​مورد ستایش قرار گرفت ، Her Smell زیر ستاره فوق العاده راک Becky Something است ، زمانی که بخشی از گروه grunge زن دهه 90 بود. ، که اکنون در پی موفقیت سابقش ، خود را در حال عقب نشینی می کند. نویسنده و کارگردانی آن توسط الکس راس پری ، Her Smell یک نگاه غیرقابل تصور از ستاره و راک اند رول و هر آنچه که با آن همراه است ، می باشد ، زیرا شهرت و موفقیت بکی به طور مداوم با عملکردهای خود خرابکارانه تضعیف می شود.

همچنین با بازیگران کارا دلوینگن ، دن استیونز ، اگیس داین ، گیل رانکین ، اشلی بنسون ، دیلان گللا ، ویرجینیا مادسن و عنبر هارد ، Her Smell مخاطبان را به چالش می کشد که عادت دارند بیوپیک های صخره ای از هر دو ستاره واقعی و داستانی را بازی کنند. مسیر. علائم اعتیاد و بهبودی ، اوج های دیوانه وار و ناگوار ، و تنش غم انگیز اغلب بین شخصیت های عمومی و آسیب پذیری شخصی همه وجود دارد ، اما به روشی نیست که لزوماً انتظار داریم ببینیم.

با وجود استقبال مثبت از منتقدین ، ​​اگر بوی او را در طول مدت محدود خود از دست بدهید ، تنها نخواهید بود

اجرای آزمایشی فیلم "هیجان انگیز ، خنده دار و دلهره آور" نتوانست بلیط های کافی را به فروش برساند تا حتی بودجه متوسط ​​خود را نیز تأمین کند ، و دقیقاً مانند خود بکی ، علی رغم بزرگی هنری ، در معرض باد پیچیده و مبهم و فراموش شده است.

شبهای وحشی با امیلی
صحنه از شبهای وحشی با امیلی

امیلی دیکینسون سال بزرگی بوده است که شاعر احساسی از تلویزیون با شکوه آناکرون در تلویزیون اپل + سری دیکینسون بهره می برد و همچنین یک فیلم بلند در قالب شب های وحشی گرینویچ سرگرمی با امیلی است. با بازی Molly Shannon کهنه سرباز SNL ، شب های وحشی با امیلی دوباره درک مجدد کلاسیک ما را از شاعر مشهور تلاوت می کند. اگرچه سالهاست که مورخان دیکینسون را به عنوان یک اسپینسر جداشده که به ندرت خانه خود را ترک کرده و زندگی خود را برای گم کردن مردی بی نام و نشان می گذراند ، توصیف می کنند ، اما بورسیه های مدرن نسخه بسیار متفاوتی از کاتب را پیشنهاد می کند ، که به طور جدی موفقیت را دنبال می کرد و درگیر زندگی پرشور و پرشور بود. رابطه عاشقانه طولانی با خواهرزاده اش ، سوزان.

این داستان های شب های وحشی است که امیلی برای گفتن آن قرار داده است ، یکی از عاشقانه ها و جاه طلبی ها و طنزهایی که دیکینسون را از گرد و غبار و سایه ها بیرون می کشد و او را به عنوان یک زن پر جنب و جوش و پر جنب و جوش سرشار از رؤیاها و احساسات نقاشی می کند. شانون در نقش اصلی می درخشد و در حین توازن طنز با لحظات جدی و درون گرایی واقعی ، از مهارت های کمدی خود استفاده می کند. با بازیگران امی سییمتز ، سوزان زیگلر و برت گلمن ، شب های وحشی با امیلی علی رغم بررسی های مثبت خود نتوانستند در طول انتشار محدود ، جمعیت زیادی را به خود جلب کنند. دقیقاً مثل خود امیلی دیکینسون ، لیاقت بهتری داشت.

سوغات
صحنه از سوغات

این سوغات با اجراهای جذاب و جذاب از جفت واقعی مادر و دختر تیلدا سوینتون و هونور سوینتون بایرن (که در این فیلم به عنوان مادر و دختر نیز بازی می کند) ، The Souvenir از زن جوانی به نام جولی پیروی می کند که ضمن شرکت در مدرسه فیلم این سوغات با تکیه بر بخشی از تجربیات خود نویسنده / کارگردان ژوآنا هاگ در مدرسه فیلم ، سوغات داستان خود را با استفاده از بخیه های سست و رویایی بافته می کند و با تکیه بر مخاطب برای پر کردن فضاهای هدفمندی که در حالی که در طول زمان در مسیرهای ناموزون می گذرد ، پر می شود. نتیجه یک داستان عادی است که اغلب در معرض درد و گاه انتزاعی قرار می گیرد و با اعتیاد ، جاه طلبی و عاشقانه های مخرب می جنگد که بیشتر شبیه به یاد آوردن یک تجربه است تا گفتن یک داستان.

با توجه به اختلاف گسترده بین اجماع حساس و استقبال مخاطبان ، سوغات ممکن است بهترین انتخاب شب فیلم برای یک هوادار فیلم گاه به گاه نباشد ، اما ساینفیل های متعهد باید انتظار داشته باشند که با اجراهای قوی خود و فیلم سازی های متخصص از بین بروند. اگرچه این گوهر بحرانی در طول اجرای تئاتر محدودش خیلی خوب عمل نکرد ، اما می توانید با راحتی در خانه خود از آن لذت ببرید ، زیرا اکنون در Amazon Prime پخش می شود.

  • mohammad nobari