معرفی وبلاگ های فیلم و سریال و اخبار فیلم

The Breaker Upperers

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۰۱ ب.ظ

صحنه از The Breaker Upperers

همانطور که Thor: Ragnarok در سال 2017 به مخاطبان جهانی اثبات کرد ، و همانطور که آنچه ما در سایه ها و شکار برای ویلدرپول انجام می دهیم ، سالهای قبل فیلم های جدید زلاندر را نشان داد ، بیننده های خلاقانه تایکا ویتیتی ، نویسنده-کارگردان ، چشم اندازهای خلاقانه ، تایکا ویتیتی ، بدون درنگ نحوه حضور او در یک پروژه فیلم دیگری که استعدادهای ویتیتی را اثبات می کند ، فیلم The Breaker Uppererers 2019 است که وی در کنار نویسندگان ، کارگردانان و بازیگران اصلی مادلین سامی و جکی ون بیک تولید کرده است.

با محوریت یک زن و شوهر از خانمهای با علاقه عاشقانه (سامی جین و ون بیک از Mel) که با شکسته شدن زوج هایی که به سمت اسپلیتسویل هدایت می شوند ، از بدبینی مربوط به عشق خود حرفه ای می کنند ، The Breaker Upperers در می سال 2018 در سینماهای نیوزلند افتتاح شد اما فقط در فوریه سال 2019 راه خود را به اقیانوس و به Netflix ایالات متحده رساند. کمدی عزیز متاسفانه با همان موجی از محتوا روبرو شد که آن را بلعید و آن را تا حد زیادی غافل کرد - اما شهادت های زیادی وجود دارد منتقدان حرفه ای که نمی توانند به اندازه کافی هیجان زده در مورد The Breaker Upperers باشند و نمی توانند بیش از اندازه نوع تفریحی را فراموش کنند که اگر هنوز آن را ندیده اید از دست می دهید.

گریم تاکت از استاف خلاصه آن را بیان کرد: "The Breaker Upperers جالب ترین و دوست داشتنی ترین فیلمی است که امسال دیده ام. بروید آن را ببینید."

روبن برانت ، گردآورنده
صحنه از Ruben Brandt ، گردآورنده

مانند سایر فیلمهای کم ارزش که امسال نیز از دست داده اید ، Ruben Brandt ، Collector بیشتر از این است که ارزش تماشای پس از انتشار را داشته باشد تا بتواند آن را در سینماها از دست بدهد. در مورد آخرین ها از کارگردان و انیماتور Milorad Krstic چیزهای عاشقانه زیادی وجود دارد: سبک هنری وجود دارد که هر قاب را با تصاویری بازیگرانه و کاراکترها سرازیر می کند که به نظر می رسد که مستقیم از مغز پابلو پیکاسو بیرون ریخته اند ، داستان خلاقانه ای که روانپزشک تیتراژ دنبال می کند. روبن برانت (با ابراز ایوان کاماراس) که وظیفه سرقت 13 نقاشی را بر عهده دارد تا سرانجام کابوسهای هولناک که از زمان جوانی رنج می برد را پایان دهد و عملی که بینندگان در سراسر جهان را به پنج موزه معروف - تیت ، مومیا - منتقل می کند. ، لوور ، موزه اوریسم و ​​انستیتوی هنر شیکاگو.

روبن برنت ، کلکسیونر به یک ماجراجویی جالب و سرگرم کننده به رهبری روبن ، جادوگر رایانه ، فرناندو (کریستین نیلس باکولد) ، کلپتومنیاک میمی (گابریلا هاموری) ، سارقین بانکی ممبرانو برونو (هنری گرانت) ، و محافظ Bye-Bye جو (مت دیور) ذوب می شود. . در حالی که پلیس سعی می کند پرونده "جمع کننده" را شکست ، این فیلم به طرز حیرت انگیزی رشد می کند تا هیجان های جیمز باند ، راز Ocean's Eleven و Action Mission: Impossible را به تصویر بکشد. چشمها.

با Ruben Brandt ، Collector ASAP بنشینید و بدانید که چرا پیتر تراورس رولینگ استون آن را "شگفتی سینمای حمل و نقل و متعالی" توصیف کرده است که مجددا اختراع می کند که انیمیشن چه کاری می تواند انجام دهد. "

آپولو 11
صحنه از آپولو 11

با آپولو 11 ، تاد داگلاس میلر ، کارگردان و تهیه کننده ، داستانی با زندگی واقعی گرفت که همه می شناسند و آن را به یک تجربه کاملاً جدید و کاملاً نفس گیر تبدیل کردند.

آپولو 11 با نمایش فیلم های بایگانی شده و فیلم 70 میلیمتری که هرگز در بین مردم ندیده شده است ، ماموریت پرواز فضایی سال 1969 (که برای این فیلم نامگذاری شده است) را نشان می دهد که دیدم خلبان ماژول قمری Buzz Aldrin و فرمانده نیل آرمسترانگ اولین انسانهایی هستند که در طول تاریخ پا به پا می کنند. سطح ماه. کتاب های تاریخ و چندین فیلم مستند گذشته در مورد فرود آمدن و بازگشت آپولو 11 به جهان آموخته اند ، اما فیلم میلر نور منحصر به فرد و واضح را از این مأموریت پرتاب می کند. میلر با یادآوری ناسا ، اداره ملی بایگانی و سوابق ملی و شرکت تولیدی پس از تولید Final Frame مستقر در نیویورک ، صدها ساعت فیلمبرداری با وضوح بالا تهیه کرد و هزاران ساعت ضبط صدا را برای استفاده در آپولو 11 به دست آورد - کلیپ هایی که تاکنون توسط توده ها مشاهده نشده و یا گوش نکرده بودند.

آنچه Apollo 11 حتی جالب تر می کند این است که یک رویکرد سینمای مستقیم را پیاده سازی می کند: هیچ روایت ، صداگذاری و مصاحبه ای را در ورای آنچه در منابع منبع بایگانی یافت می شود را شامل نمی شود. این همه با هم جمع می شود تا آنچه را منتقدین "یک فیلم بصری برجسته و قابل ملاحظه احشایی از فیلمبرداری" و بهترین فیلم هیجان انگیز سال 2019 نامیده اند ، ایجاد شود.

موستانگ
صحنه از موستانگ

خیر ، این فیلم مربوط به اتومبیل پر سرعت سریع فورد نیست که اغلب در حق رای دادن سریع و خشمگین نمایش داده می شود - و بینندگان واقعاً برای آن شادتر خواهند بود. به کارگردانی Laure de Clermont-Tonnerre ، The Mustang در نقش ماتیاس شومانتز به عنوان رومن کولمن ، مردی بازی می کند که 12 سال گذشته را در زندان سپری کرده پس از آنکه شریک زندگی خود را با آسیب دائمی در مغز پشت سر گذاشت. گرچه بیش از یک دهه از درگیری خشونت آمیز می گذرد ، اما رومی احساس می کند که تاریکی دیو های درونی او دائماً روی شانه اش شلیک می شود. او تقریباً از این ایده که هرگز عضو مولد جامعه باشد دوباره انصراف داده است - اما دیگران از او چشم پوشی نکردند.

راننده ای به نام میلز (بروس درن) به روم ضربه می زند

بخشی از برنامه ویژه توانبخشی اجتماعی است که زندانیان را با سبیل های وحشی انتخاب می کند و به مردان وظیفه می دهد تا حیوانات را طی پنج هفته به حراج منتقل کنند. در طی دوره (بر اساس مرکز اصلاح نوا نوادا شمالی / برنامه حفاظت از ورزش استوارت اسب زین و برنامه تمرینی بورو) و با کمک همسایه خود هنری (جیسون میچل) ، رومن می آموزد که با آرام کردن یک سینه بند و سخت به کنترل خویش بپردازد. خیلی ها اعتقاد داشتند که لباس غیرقابل شکستن هستند.

با توجه به اینکه فیلم Mustang در یک اکران محدود افتتاح شد ، نمی توان فهمید که چرا فیلم زیر رادارهای زیادی قرار گرفت. اکنون که ما آن را پر کرده ایم ، Mustang ASAP را ببندید و ببینید چرا منتقدین از آن به عنوان "نگاهی پرتحرک به پتانسیل انسانی برای رستگاری و توان بخشی" ستایش کرده اند.

یک هوشیار
صحنه از A Vigilante

اولیویا وایلد هنگامی که دختر جدید وحشی هالیوود شد ، تقریباً بیش از یک چهره زیبا و یک نگرش جالب در اولین کارگردانی نویسنده-کارگردان سارا داگار-نیکسون نیست. او هوشیار است - به معنای واقعی کلمه. Wilde top-lines A Vigilante as Sadie ، یک بازمانده از آزار و اذیت خانگی که مرتکب زندگی عذاب و انتقام می شود ، زیرا او کسانی را که در حال حاضر از سوءاستفاده رنج می برند نجات می دهد و یک سفر چندین ساله را برای یافتن و کشتن هدف نهایی خود ادامه می دهد: همسرش (مورگان اسپکتور) ) ، چه کسی بسیار نادرست است که هیچ کس جرات ندارد اسمش را بگوید. جدی ، حرف ما را برای آن بیان کنید: او مثل لرد ولدمورت یک میلیون بار است.

تحریک کننده دیگر هیجان انگیزهای انتقام جویانه فمینیستی مانند Enough و خانم 45 و در همین راستا کارهای با محوریت هوشیاری مانند The Punisher and The Equalizer ، A Vigilante انفجاری ، ریز و درشت است و اوه خیلی خام - ویترینی از وایلد- استعدادهای بازی او و نشانه ای از اینکه داگر-نیکسون یک فیلمساز برای تماشا است.

مت زولر سیزت از RogerEbert.com نوشت: "عملکرد وایلد به قدری متعهد است که مواقعی ممکن است شما از امنیت جسمی و سلامت عاطفی او بترسید." "A Vigilante ... یکی از آن فیلم های کوچک اما وحشیانه است که حرفه اصلی کارگردانی از آن ساخته شده است." برایان تامپسون ، The Young Folks 'اضافه کرد ، "با مهارت در خط بین عزاداری و امید ، A Vigilante کالایی گرانبهایی را که ما به ندرت در فیلم ها می بینیم تحویل می دهد: صداقت. این نوع از شخصیت های براق و ویرانگر شخصیت است که کارگردانان ایندیگی حرفه ای کامل می سازند. بر."

در بتن کشیده شده است
صحنه از بتن کشیده شده

تیم مل گیبسون و وینس ووین تصمیم می گیرند تا یک جفت کارآگاه پلیس را در فیلم جنایات وحشتناک Drag Drag Across Concrete به تصویر بکشند. به نویسندگی و کارگردانی S. Craig Zahler ، فیلمساز پشت یکی از کم ارزش ترین فیلم های سال 2018 Brawl in Cell Block 99 ، Dragged Across Concrete تمرکز اصلی خود را بر روی عنوان عنوان خود می گذارد: حادثه ای که در آن برت ریجمن گیبسون و آنتونی لوراستتی Vaughn. با یک مظنون و دوست دخترش در هنگام شکاف مواد مخدر بی نیاز و بیش از حد خشن شد. هنگامی که سپهبد کالورت (دون جانسون) ، برتر مردان ، فیلم های ویدئویی از این عمل (که بعداً به مطبوعات منتقل می شود) را مشاهده می کند ، ریدمن و لوراستتی بدون پرداخت حقوق از این نیرو معلق می شوند. بدون هیچ قانونی برای درآمدزایی قانونی ، ریجدمن نقشه خطرناکی را ترسیم کرد که Lurasetti با اکراه قبول کرد در آن شرکت کند. از آنجا ، همه چیز خیلی واقعی و واقعی می شود.

در حالی که ممکن است برخی از Drag Drag Across Concrete را بی رحمانه و بسیار با روح نشان دهند (یکی از منتقدین نوشت که این فیلم مانند "سفر مرگ دهه 70 ، ناخوشایند ، نیکوتین لکه دار" است ، در حالی که دیگری گفته است "این برای فمینیست ها یا لیبرال ها نیست") اکثر افرادی که فیلم را در اکران محدودش گرفتند ، واقعاً تحت تأثیر آن قرار گرفتند. کلینت موریس از MovieHole اظهار داشت که "حتی مستقل ترین و بدبین ترین طرفداران فیلم نیز در" Dragged Across Concrete "جابجا می شوند. سیستم های تقسیم هوا سلولی می توانند خاموش شوند. "

هرگز رشد نکن
صحنه از هرگز رشد نمی کند

هرگز نویسنده-کارگردان ایوان کاواناگ هرگز رشد نمی کند قدیمی در سه کلمه؟ "دزدکی. حرص و آز. قتل."

Never Grow Old با بازی Emile Hirsch و John Cusack ، Never Grow Old یک "غربی تاریک و یدکی و پر از خون" است که متعهد به متعهد و نجار هیرش پاتریک تیت و خلافکار بی رحمانه هلندی آلبرت در شهر سابق آرام ساکن گارلو در سال 1849 است. رهبر گارلو ، Preacher Pike (دنی وب) ، مشروبات الکلی ، زنبق و قمار را در کل شهر ممنوع کرد - که نوعی صلح را ایجاد کرد و گدایی کرد. ورود هلندی ها و مردان ترسناک او را که برای انجام یک مأموریت واحد وارد گارلو می شوند ، نشانه گیری کنید.

هلندی خونسرد خونسرد قصد ندارد پس از اتمام عمل کشنده خود در گارلو بماند ، اما به زودی علاقه مند می شود بطری های مشروب فروشی و سالن را با دختران شاغل دوباره پر کند. هلندی همچنین خود را به سمت پاتریک کشاند و مهاجر ایرلندی را وادار کرد که قربانیان زیادی را در ازای پول خون دفن کند. اگر پت امتناع کند ، هلندی پس از همسرش آدری (دبورا فرانسوا) و فرزندانش خواهد آمد. طولی نکشیده است که فاجعه ، تعداد کشته شدگان و خبرگان هلندی را پشت سر بگذارید

ousness پت را به سمت خشونت سوق می دهد و در نهایت او را مجبور می کند تا با وجدان و اخلاق خود مقابله کند.

مانند اکثر فیلم های این لیست ، هرگز Grow Old شاهد اجرای محدود نسخه ای نبود و حرکات اصلی زیادی ایجاد نکرد. این شرم آور است ، زیرا فیلم هیرش و کوزاک را به تصویر می کشد به گونه ای که مخاطبان قبلاً آنها را ندیده اند. به ما اعتقاد داشته باشید: قبل از پیر شدن خود می خواهید هرگز پیر نمی شوید.

ترانزیت
صحنه از انتقال

یک فیلم با زبان خارجی که توسط کریستین پتزولد به نویسندگی و کارگردانی ساخته شده بود ، کاملاً آن بیننده را به اندازه کافی اسیر کرد تا در ابتدای ماه مارس ، آن را در پرتاب محدود خود قرار دهد. اقتباسی از رمان آنا سگرس در سال 1942 که این روایت را تا به امروز به ارمغان می آورد ، فیلم صفرهایی در فیلم جورج (فرانتس روگوفسکی) ، پناهنده ای که با ظهور فاشیسم در کشور خود ، از آلمان به فرانسه گریخت.

در حالی که در پاریس بود ، گورگ قصد داشت با نویسنده ای بنام ویدل ملاقات کند که مکاتبات حمل و نقل وی را انجام داده بود. اما وقتی جورج می فهمد که ویدل خودکشی کرده است ، هویت ویدل را به عهده می گیرد ، وسایل او را جمع می کند و با مردی به نام هاینز (رونالد کوکولیس) سوار قطار می شود تا به مارسی ، یک شهر بندری که با سایر پناهندگان جنجال می زند. در آنجا ، جورج به ملاقات ماری (پائولا بیر) ، زنی در جستجوی شوهر گمشده اش - همان نویسندهای که هویت او را به سرقت برد.

شرح "کاوش بی موقع از گرفتاری آوارگان" و داستان "مردی که با توجه به زندگی هایی که می توانست به عنوان نویسنده ، پزشک ، پدر ، عاشق او داشته باشد قبل از اینکه اجازه انتقال به مرحله بعدی را داشته باشد ، در حال انجام نظافت بوده است." "ترانزیت فیلمی است که هرکسی که آنرا تماشا می کند حرکت خواهد کرد ، شوکه می شود ، و انتقال می یابد - و یک پیام قدرتمند را در روند پخش می کند. همانطور که لی جووتون از فیلم Inquiry می نویسد: "ترانزیت جایگاه کریستین پتزولد را به عنوان یک استاد داستان نوین داستان می زند. فیلمی با زیبایی سورئال و غم انگیز ، نباید آن را از دست داد."

رنگ سریع
صحنه از Fast Color

یکی از بزرگترین فیلم های ابرقهرمانی سال 2019 یکی از اکثریت قریب به اتفاق فیلمسازان است که به طور کامل از دست رفته اند. Fast Color ، کارگردانی و نویسندگی آن توسط جولیا هارت ، فیلمساز خانم استیونز ، ستاره های بازیگر نقش اول فیلم Cloverfield Paradox گوگو مگاتا-راو به عنوان روت است که تشنج های آن باعث ایجاد زمین لرزه های عظیم می شود ، و Orange is the New Black alum Lorrene Toussaint به عنوان بو ، مادر روت است. توانایی تجزیه و مجدد اشیاء با ذهن خود و دیدن رنگ ها - چشمک زدن های روشن.

هنگامی که روت با جستجوی پناهگاه و به اتحاد مجدد با مادر و دخترش لیلا (Saniyya Sidney) سفر می کند ، به خانه خانوادگی قدیمی خود می رود ، سلسله ای از وقایع قدرتهای فوق طبیعی وی را در معرض دید جهان قرار می دهد. دانشمندی به نام بیل (کریستوفر دنیام) ، کلانتر محلی الیس (دیوید استراتیرن الیس) و نیروهای اسرارآمیز متعلق به روت هستند - که در فیلمی شروع به سفر به کشف خود می کند که به همان اندازه احساس ابر قهرمانی را می کند. در مورد خانواده ، اسرار و آسیب های شخصی.

منتقدان معتقدند که Fast Color فیلمی است که در لیگ خودش قرار دارد. Sean P. Means ، فیلم منتقدان فیلم ، در مورد عکس های ناچیز ارزیابی شده ، گفت: "در دنیای فیلم با غلبه بر ابرقهرمانان ، گوهر مستقل کارگردان جولیا هارت Fast Color چیزی جالب تر از این ارائه می دهد: شخصیت هایی که قدرتهای ویژه برای آنها یک نفرین و یک ابزار ارزشمند هستند."

کسی بزرگ
صحنه از شخصی عالی

شخصی اصلی Netflix که به طرز غم انگیزی در زیر رادارهای بسیاری از مشترکان افتاد ، یک شخص بزرگ یک کوکتل دلچسب ، دوستی زنانه واقع بینانه ، حجاب های خنده دار و برخی حقایق خام است که به خانه نزدیک خواهند شد.

جینفر کیتین رابینسون به کارگردانی جینا رودریگز در نقش جنی ، که به تازگی با دوست پسر بلند مدت خود نات شکسته شد ، با بازی لیکیت استنفیلد بازی کرد. مرحله منطقی بعدی او پس از تقسیم؟ به آخرین آلبوم لیزو فریاد بزنید ، میمون کنید و یک شب را در سریال کنسرت سالانه پاپ آپ Neon Classic - آخرین کسی که او قادر به حضور در نیویورک سیتی است قبل از عزیمت به سانفرانسیسکو برای کار برای رولینگ استون به عنوان جدیدترین روزنامه نگار رسانه خروجی. جنی و بهترین دوستان او بلر (بریتانی اسنو) و ارین (DeWanda Wise) روز نئون کلاسیک را در حال گذر از سفر به دور اپل بزرگ در جستجوی انواع و اقسام تقویت کننده های خلق و خوی می گذرانند تا برای آمادگی نهایی خود آماده شوند ، اما آنها بسیار متضرر می شوند. بیشتر از آنکه برای آنها چانه‌زنی کنند.

قطعات مسکونی قابل اغماض و قابل اعتماد بودن ، کسی بزرگ باید عکس بعدی Netflix باشد که بارگذاری می شود. با قدم ما قانع نشده؟ سخنان منتقدان را برای آن بخاطر بسپار: "کسى بزرگ Netflix فیلم جدید فریب دیدن است."

زندگی بالا
صحنه از زندگی بالا

در منظره سینما که از فیلم های فضایی پوشیده است ، High Life جهتی غول پیکر را در پیش می گیرد تا در ژانرهای دیگر از سایرین استفاده کند. متأسفانه ، بسیاری از فیلم بصری در حال حرکت ، تحریک عاطفی و عمیقا فریبنده به نفع سایر فیلمهایی که در تاریخ 5 آوریل 2019 شروع به کار کردند ، از دست ندهند.

رابرت پتینسون این فیلم را هدایت می کند ، که توسط 35 عکس از کارگردان رام کلر دنیس ساخته شده است ، به عنوان مونت ، مردی که به دلیل کشتن دوستش هنگام کودکی در ردیف اعدام است. مونت ، زندانیانش و سرپرست جنایتکار آنها دکتر دیبز (جولیت بنوش) در حال انجام یک خطرناک خطرناک هستند

یون در فضا ، به دلایلی که در ابتدا به صراحت مشخص نشده است ، به سمت سیاهچاله سوار می شود. سفر به پایان نمی رسد ، و مسیری که زندانیان در آن طی می کنند ، همان ویران کننده است. بالا زندگی با بیان مد غیر خطی ، مونت را دنبال می کند تا وقتی که در حال مراقبت از دختر خردسال خود ، بید ، Willow ، که در طول ماموریت تحت شرایط سردسیری متولد شده بود ، به دنبال یادگیری آنچه در واقع با دیگر زندانیان در کشتی رخ داده است ، رخ داد.

High Life فیلمی برای همگان نیست - یک اختلاف بزرگ بین امتیاز بحرانی و نمره مخاطبان در Rotten Tom گوجه فرنگی وجود دارد - اما برای کسانی که می خواهند چیزی کاملاً جدید تجربه کنند ، عالی است. همانطور که ژوزفین لیوینگستون از جمهوری جدید نوشت: "زندگی بالا شما را با ایده کاملاً جدید درباره آنچه سیاه چاله ها را نماد می کند به جهان باز خواهد گشت. این یک فیلم بیضوی است ، بله ، زیرا فقط به سؤالاتی که فکر نمی کردید پاسخ خواهد داد. پرسیدن

وودز کوچک
صحنه از Little Woods

از نویسنده-کارگردان نیا داکوستا ، کوچک وودز تسا تامپسون و لیلی جیمز را با یک قلم مو کاملاً جدید نقاشی می کند. این زوج که به ترتیب با بازی یک جنگجو مارول و یک شاهزاده خانم دیزنی مشهور هستند ، خواهران اوللی و دب را که در شهر رونق کوچک وودز ، داکوتای شمالی زندگی می کنند ، به تصویر می کشند. اولی که به شدت در تلاش است تا پس از گرفتار شدن با داروهای تجویز شده از ایالات متحده به کانادا ، آن را به طرف دیگر مشروط خود بکشاند ، آرزوی زندگی بهتر را دارد و مشتاقانه منتظر فرود یک شغل مشروع در Spokane ، واشنگتن است. جذابیت روش های قدیمی او در اولی - و هنگامی که مرگ مادرش او را با خواهر و برادر بیگانه او پیوست ، پیوستن به بازگشت به تجارت غیرقانونی تقریبا غیرقابل مقاومت است. با گذشت تنها هشت روز از مشروط شدنش و یک هفته به پرداخت وام مسکن در خانه مادرش قبل از اینکه بانک آن را سلب کند ، اولی باید تصمیم بگیرد که آیا می خواهد فروش داروهای تجویزی را زیر جدول ادامه دهد و یک مرتبه آخر را بدون دستگیری انجام دهد. یا اگر می خواهد دست های خود را از همه چیز در گذشته پاک کند.

Little Woods زیبایی همه فیلمسازانی که آن را در سینماها دیده بودند ، خدشه دار نکرد (تعداد کمی از آن وجود نداشت ، با توجه به اینکه انتشار آن در همان روز سقوط کرد Avengers: Endgame افتاد) ، اما تقریباً همه منتقدین ، ​​ستایش های آن را خواندند ، که به اندازه کافی شیرین هستند. شما را متقاعد کنید که در اسرع وقت فیلم کمبود را برای خود بدست آورید.

سایه
صحنه از سایه

کارگردان ژانگ ییمو خود را بخاطر فیلم واقعاً وحشتناک سال 2017 "دیوار بزرگ با سایه" ، حماسه چینی که منتقدین می گویند باید باور کنید ، جبران کرد.

دنگ چائو به عنوان فرمانده نظامی فرمانده Ziyu و Jingzhou بازی می کند ، مردی که هنگام جوانی به دلیل شباهت چشمگیر خود به Ziyu پذیرفته شد. جینگژو در یک غار منزوی بزرگ شده و قطار می یابد تا "سایه" Ziyu - بدن او دو برابر شود - اگر کسی در زندگی خود تلاش کند ، باید در جای او قرار بگیرد. اعتصاب زمان او در چین باستانی پرتنش که در آن پادشاه پیلیانگ (ژنگ کای) بی روح و کراس است ، شاهزاده خانم چینگپینگ (گوان شیائوتونگ) غیرقابل اعتماد است ، همه می خواهند طعم قدرت داشته باشند و پادشاهی ها در حال سقوط هستند. Ziyu یک قهرمان آماده برای نبرد با فرمانده چالش برانگیز یانگ (ژو هو) است ، و Jingzhou مردی است که باید اوضاع را برای او جایگزین کند وقتی اوضاع خراب است.

سایه بسیار بیشتر از این است که چشم را ملاقات کند (مانند فتنه دادگاه ، عاشقانه های ناامید کننده ، مبارزه با توالی هایی که اسیر می شوند و سلاح هایی که باعث می شود شرورهای کتاب طنز با حسادت از بین بروند) ، اما این کشف ایل و یانگ است که باعث می شود سایه فراموش نشدنی شود - " یک نمایش دیدنی استادانه از ضعف و ناهنجاری فکری انسان که تنها در طنین انداز رشد می کند. "

کتابفروشی
-

کمدی سال ، فیلمی که "به سود خود برای اجرای برنامه به سوپربد می دهد" و "به سادگی یکی از بهترین فیلمهای دبیرستانی همه زمان ها" - اینها همه مواردی هستند که منتقدین درباره کتاب مارت ، اولین کارگردانی اولیویا وایلد گفتند که ، با وجود تلاش های شجاعانه ، در گیشه ایستادگی نکرد.

تلنگر بهترین دوستان خوب مولی (بانی فلدشتاین) و امی (کیتلین دوور) را تشکیل می دهد که این درک تکان دهنده را ایجاد می کنند که در حالی که به امید ورود به دانشکده های خوب به این کتاب ها ضربه می زدند ، همسالانشان به سختی میهمانی می کردند و می توانستند وارد شوند. همان دانشگاهها مولی و ایمی با انگیزه تمایل به اثبات خود به عنوان بی دقتی و احساس سوزش که هرگز نسبت به همکلاسی های خود بی تفاوت نباشند ، سعی می کنند چهار سال ارزش تفریح ​​قانون را در یک شب واحد ببندند. وقتی تماشا می کنید که این زوج در مهمانی ها شرکت می کنند ، زبان عامیانه جدید را یاد بگیرید ، با قانون روبرو شوید ، از ترس آنها به شیوه های بیشتر از یک روبرو شوید و سرانجام به سن خود برسید ، می خندید ، گریه می کنید و روز آخرتان را به عنوان دبیرستان آرزو می کنید. دانش آموز حتی یک دهم به همان اندازه جالب و تغییر دهنده زندگی بود که به عنوان پیشگویی انفجار مولی و امی وجود داشت.

دشوار است بدانید که چقدر کتاب باورنکردنی کتاب باورنکردنی است ، چقدر دل انگیز است که می دانید که ده ها میلیون دلار درآمد نداشته است ، یا چرا باید مانند دیروز آن را ببینید. بنابراین ، ما اجازه خواهیم داد تا هانا وودهد با نام White White Lies ، گفتگو را برای ما انجام دهد: "کتابفروشی احساس می کند یک لحظه در آب برای نسل بعدی است."

اکو در دره
صحنه از اکو در کانیو

ن

جشن صادقانه از رونق موسیقی پاپ در Laurel Canyon در لس آنجلس ، اکو در کانیون فیلمی است که عنوان شما احتمالاً تا همین لحظه آن را نشنیده اید. در بیست و چهارم ماه مه سال 2019 (در کنار انتخاب بزرگ بلیط علاءالدین دیزنی) به آرامش به سینماها کشید و هرگز در بیشتر رادارهای مردم ثبت نشده است. هرکسی که علاقه مند است یاد بگیرد که چگونه موسیقی فولکلور راک در اواخر دهه 60 در صدا و سیمای کالیفرنیا ظاهر شد ؛ کشف اینکه چگونه گروههایی مانند Beach Boys ، Byrds ، Mamas و Papas یک جنبش کاملاً موسیقی را شکل داده اند. و شاهد اینکه هیچگاه پیش از این فاش نشده در گروه هایی که از نسل ها الهام می گیرند - به علاوه مصاحبه با نوازندگان مشهوری چون برایان ویلسون ، اریک کلاپتون ، رینگو استار ، مرحوم تام پتی و موارد دیگر - بهشت ​​را در این مستند خواهید دید که نوشته شده است و به کارگردانی اندرو اسلاتر. نه تنها شما را متحرک و خوشحال می کند ، بلکه باعث می شود تا روزهای پایانی صدای "لرزش های خوب" را هم بلغزان کنید. اگر ما تا به حال یکی از آنها را شنیده ایم ، برنده است.

آخرین مرد سیاه پوست در سانفرانسیسکو
صحنه ای از آخرین مرد سیاه پوست در سانفرانسیسکو

عالیترین عنوان "یکی از بهترین فیلم های سال 2019 با ضربات طولانی" ، اگر بهترین فیلم سال نباشد ، "آخرین مرد سیاه" در سانفرانسیسکو تلاشی طعنه آمیز ، روح برانگیز و آزرده کننده از جو تالوت است. تالبوت اولین کارگردانی خود را با این درام انجام می دهد که بخشی از آن براساس زندگی جیمی فیلز ، مرد سیاه پوستی است که در تلاش برای بازپس گیری خانه کودکی خود در منطقه فیلومور واقع در سان فرانسیسکو ، کالیفرنیا است. بهترین دوست جیمی ، مونتگومری ، "مونت" آلن ، با بازی White Boy Rick و Jonathan Majors بازیگر Captive State با وی در تلاش برای جبران مالکیت خانه ویکتوریا که پدربزرگش ساخته است ، وی را همراهی می کند. آنچه در پی می آید کشفیاتی در مورد هویت ، حقیقت و تعلق در شهری است که دیگر احساس نمی کنند فضایی را برای آنها به همراه دارد.

این فیلم - که همچنین استعدادهای نیروگاهی مانند دنی گلوور ، مایک اپس ، تاچینا آرنولد ، راب مورگان ، تورا بیرچ و فین ویتروک را بازی می کند - منتقدین چپ وقتی A24 در 7 ژوئن آن را در یک پرتاب محدود منتشر کردند ، صحنه منتقدان خود را جابجا کردند. به زیبایی ، The Last Black Man در سانفرانسیسکو با احساساتی پشت سر می گذارد ، با حقایق زندگی که با مخاطبان از همه نوع طنین انداز می شود ، برخورد می کند و ساخت یک کلاسیک فراموش نشدنی را به همراه دارد. عکس قطعاً کسی نیست که از دست بدهد (هرچند که خیلی ها وقتی که به سینماها ضربه زدند) از دست ندیدند ، بنابراین هرچه سریع تر آن را بگیرید.

  • mohammad nobari