معرفی وبلاگ های فیلم و سریال و اخبار فیلم

من مادر هستم (2019)

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۵۸ ب.ظ

این یک زیر مجموعه علمی-تخیلی بسیار خاص و جذاب است: فیلم هایی در مورد انسان هایی که در تلاش هستند تا عقل و انسانیت خود را حفظ کنند همانطور که در اصل در محیط های سرد و ناامید کننده احساس تنهایی می کنند - فیلم هایی مانند ماه ، بیگانه ، Logan's Run و اکنون من مادر هستم ، این ویژگی اولین بار توسط گرانت اسپوتور نویسنده-کارگردان. به جای فضا یا سفینه فضایی ، محیط تنهایی و ویرانگر زمین است - یک رویداد آخرالزمانی ، در سطح انقراض ، تمام بشریت را از بین برده است. خوشبختانه ، یک طرح احتمالی بازپس گیری مجدد به مرحله اجرا در می آید: یک روبات به نام مادر در یک مرکز آزمایشگاه ایمن فعال می شود و یکی از 63000 جنین انسانی که پیش از این توسط دانشمندان منجمد شده است ، در صورت عدم وجود زندگی متوقف می شود. مادر (با ابراز رز بایرن) پس از آن در دوران کودکی دلپذیر ، دختر انسان خود (که دخترش به اسم دختر نامیده می شود) را بزرگ می کند ... تا زمانی که اوضاع در طی سالهای نوجوانی بدست نیاید. دختر (کلارا راگارد) یک موش زنده را کشف می کند و تعجب می کند که زندگی بیش از چهار دیوار او وجود دارد یا خیر. اما بعد فهمید که واقعاً وقتی زن بالغی (هیلاری سوانک) در خانه تکان می خورد ، وجود دارد. I Am Mother در نهایت تمثیلی هیجان انگیز ، دلهره آور و حتی عجیب و غریب در مورد پدر و مادر است و رها کردن (اما با نوزادان و روبات های آزمایشگاهی).

The Wander Earth (2019)
ژائو جینمی

سرگردان سرزمین یکی از پرمخاطب ترین فیلم های دهه است ... اما بیشتر طرفداران فیلم آمریکای شمالی احتمالاً هیچ تصوری از وجود آن ندارند. این نسخه از انتشار بسیار اندک در ایالات متحده برخوردار بود ، اما نزدیک به 700 میلیون دلار در گیشه چین درآمد - این یکی از اولین حماسه های علمی تخیلی به سبک هالیوود ، با بودجه بزرگ و بزرگ است. بر اساس یک داستان کوتاه توسط نویسنده داستان های علمی سیکسین لیو و کارگردانی فرانت گوو ، این فیلم دارای یک داستان هیجان با انواع شخصیت های آشنا است ، همه در خدمت یک فرضیه جدید و قانع کننده هستند. دانشمندان کشف می کنند که خورشید در حال تبدیل شدن به غول سرخ است ، به این معنی که با سرعتی گسترش می یابد که طی 100 سال زمین و کل منظومه شمسی را طی 300 سال فرو خواهد برد. دولت ها و دانشمندان جهان در کنار هم کار می کنند و یک راه حل خلاقانه به دست می آیند: 10،000 موتور جت غول پیکر در سراسر جهان نصب شده است و این سیاره را از مدار خود بیرون می کشد تا سفری بسیار طولانی را به یک مکان استراحت دائمی جدید بیش از چهار سال نوری برساند. اگر اوضاع سفینه فضایی در مدار مشتری گرفتار شود ، اوضاع نسبتاً زود اشتباه می شود ، اگر نه برای تلاش برخی از قهرمانان برای جابجایی دوباره جت ها. مقایسه با Armageddon ، Core و Interstellar ، The Wandering Earth یک تفسیر علمی تخیلی جالب و در دسترس است.

You See Yesterday (2019)
ادن دانکن-اسمیت و دانته کریچلو

فیلمسازان می توانند از ابزارهای بی حد و حصر و تخیل علمی تخیلی برای گفتن چیزی در مورد جهان استفاده کنند ، و استفون بریستول با دیدن See You Yesterday ، اولین مضامین بلند او را بر اساس فیلم کوتاه 2017 خود با همین نام بررسی می کند. بریستول و بازیگران جوان با استعداد وی استوپ های علمی تخیلی را با تفسیر وحشیانه اجتماعی ترکیب می کنند - این زمان هیجان سفر درباره آینده و گذشته است اما واقعاً درباره زمان حال. C.J. (Eden Duncan-Smith) یک دانشمند جوان زودگذر و پیش از ظهور استعداد است که به همراه بهترین دوست و همکار خود سباستین (دانته کریشلو) ، یک ماشین زمان دقیق و کاربردی ساخته است.

آنها فقط می خواهند یک روز به مرور زمان به عقب برگردند تا به اطراف خود نگاه کنند و بعد دوباره برگردند ، تا "اثر پروانه ای" به گذشته ندهد و تاریخ را بازنویسی کند. اما See You دیروز در محله غالباً آفریقایی-آمریکایی بروکلین در Flatbush قرار دارد و برادر C.J ، کالوین (Astro) توسط پلیس شلیک می شود که تلفن او را برای اسلحه اشتباه می گیرد. C.J. مجبور است از دستگاه خود برای بازگشت و تلاش برای نجات جان برادرش استفاده کند ... اگر نه برای حلقه های زمانی و عوارضی که هم باعث آن می شود و هم برخورد می کند. See You Yesterday فیلمی دلهره آور و متفکر است ، فیلمی که دائماً در حال شلوغی است و از منابع علمی تخیلی بسیار خوبی برخوردار است و همچنین تأثیر جامائیکی است که فرهنگ Flatbush را در خود جای داده است.

حاشیه جهان (2019)
صحنه ای از حاشیه جهان

اگر برادران داور صرفاً به تأثیرات و اهداف Spielbergian خود در Stranger Things (وجهی غریبه) اشاره داشته باشند ، آنگاه Rim از کارگردان جهانی McG (که او همچنین فرشتگان چارلی و ترمیناتور رستگاری را نیز راهنمایی می کند) ناخوشایند و با کمال میل یک فیلم ماجراجویی بچه بچگانه دهه 80 را ساخت. Rim of the World عناصر E.T را با هم مخلوط می کند: The Extra-زمینی ، The Goonies و Dawn Red برای ایجاد یک فیلم اکشن علمی تخیلی مشابه سرگرم کننده که در آن نوجوانان روز را نجات می دهند.

فرضیه ساده و غیرقابل مقاومت: چهار کودک وارد اردوگاه تابستانی می شوند ... دقیقاً به موقع برای حمله به سیاره توسط بیگانگان شرور. به زودی که اردوگاه پر جمعیت "Rim of the World" رها شد ، این گروه از نوجوانان ragtag که کاملاً در جاهای دیگر مناسب نیستند ، گرد هم می آیند و گرد هم می آیند و خنثی می کنند که پایان جهان ، همه بدون بزرگسال ، رایانه چیست. یا هر چیز دیگری (اما آنها دارای دوچرخه هستند - در دهه 80 بچه ها فیلم همیشه دوچرخه داشتند). بهشت وحشت این انحراف سبک را "یک درمان مطلق برای هواداران علمی-تخیلی ، ماجراجویی ، اکشن و هیولا می نامد

"

رسول (2018)
دن استیونز

چرا فیلم های ترسناک دوره ای بسیار ترسناک تر از فیلم های ساخته شده در روزگار مدرن هستند؟ آیا دلیل این است که ناآگاهی نسبی و وحشیگری گذشته ، عنصر وحشت دیگری را به همراه دارد؟ یا تصاویری از لندن های دوره ویکتوریایی با لباسهای تاریک که زندگی تاریک و ذاتی دارند ذاتاً نگران کننده است؟ احتمالاً ، اگرچه هیولاهای خونسرد ، جزایر دمدمی مزاج و فرقه های خون نیز ترسناک هستند. خوشبختانه رسول صاحب همه آن موارد است.

رسول در سال 1905 ، از مردی بنام توماس (دن استیونس) نگران می شود ، که لندن را برای بهشت ​​جزیره ای در ساحل ولز ترک می کند. این فرقه توسط یک فرقه اداره می شود ، و توماس باید خواهرش را بازیابد ، توسط این گروه به جزیره برد و برای باج نگه داشت. وی به عنوان طرفدار جدیدی برای جلب رضایت اعضای فرقه و رهبرشان ، پیامبر مالکوم (مایکل شین جذاب و ترسناک) مطرح می شود و قصد دارد خواهرش را به عقب برگرداند. وقتی که او متوجه شد که تعالیم فرقه دقیقاً اشتباه نیست ، چیزهایی برای توماس چسبناک می شوند. این کوزه های خون که همه دارند برای جمع آوری فداکاری خون خود به جزیره ، اطراف خود را حمل می کنند؟ جزیره به آن خون احتیاج دارد. تصور کنید که اگر Little Shop of Horrors با The Wicker Man همراه باشد ، فقط ده برابر فریاد زدن از هر دو - این فیلم رسول است.

Pan Labyrinth (2006)
ایوانا باکو و داگ جونز در Labyrinth Pan

از ذهن و لنزهای Guillermo del Toro ، فیلمساز که به ذهن جهانیان باهوش و غالباً وحشتناک علمی تخیلی مانند Hellboy ، Crimson Peak و برنده جایزه اسکار The Shape of Water می پردازد ، Lab's Labyrinth یک دنیای حیرت انگیز و خارق العاده را ارائه می دهد. پر از مکان های عجیب و غریب جادویی و موجودات باورنکردنی. بله ، این یک افسانه است ، اما این منبع زیبا و اصلی سوخت کابوس به طور قطع فیلمی برای کودکان نیست. پس از جنگ داخلی این کشور در سال 1944 در اسپانیا مستقر شد ، فرزندی به نام Ofelia (ایوانا باکو) از واقعیتش یک ناپدری فاشیست و یک مادر باردار که دچار بیماری شده است ، می خواهد و آرزو می کند.

یک حشره پری ، Ofelia را به داخل هزارتوی سنگی راهنمایی می کند ، جایی که یک جانور (آن یک مرد نیمه تمام ، نیم بز) به او می گوید که او در واقع یک شاهزاده خانم تازه متولد شده از افسانه است و برای ادعای پادشاهی وی باید یک سری چالش ها را تمام کند. این نوع فانتزی تاریک معمولی شماست (به معنی عجیب و غریب) - گرفتن کلید از شکم وزغ ، پیدا کردن خنجر در میان جلوه های شخصی کودک "مرد کم رنگ" ، و غیره. داگ جونز ، مجری که در تصویر سازی تخصص ندارد - شخصیت های کاملاً انسانی (او یک هیولای دریایی حساس در شکل شکل آب بود) ، در دو هزار بهترین عملکرد حرفه ای خود در Labyrinth Pan و فراموش نشدنی و غافلگیرکننده تبدیل می شود ، و در هر دو فون مرموز و مرد ترسناک وحشتناک بازی می کند.

Io (2019)
آنتونی مکی در آیو

براساس فیلم علمی تخیلی اندیشه ایو ، بشریت محکوم است که هرگز راه های خود را تغییر ندهد و در آینده ای نه چندان دور ، زمین غیرقابل سکونت می شود. خوشبختانه دانشمندان خانه جدیدی را برای بشر در آیو ، یکی از قمرهای زیاد مشتری پیدا کرده اند. دانشمندی به نام سام (مارگارت کواللی) جزو معدود انسانهایی است که هنوز مهاجرت به ایو را انجام نداده اند ، و در نتیجه آزمایش آب و هوا برای نشانه های کاهش سمیت و همچنین پرورش زنبورهایی که امیدوار است روزی بماند ، می ماند. گرده افشانی کرده و به نجات پوشش گیاهی سیاره کمک می کند. زمان به پایان می رسد ، و وقایع فاجعه آمیز خاصی منجر می شود که سام به همراه یکی دیگر از بازماندگان ، میکا (آنتونی مکی) به سمت شاتل راهی شود که آنها را به فضا ببرد.

Io مملو از تنش های فلسفی و روانی است زیرا این دو شاهد شهادت نجوا نهایی ، در حال انقراض کره زمین ، بلکه یک امید تازه برای آینده هستند. لی مونسون از Birth.Movies.Death. می گوید ، "اگر به دنبال علمی تخیلی هستید که اضطراب یک دنیای در حال مرگ ، جهان در حال مرگ ما را آشکار می کند ، Io مکان خوبی برای شروع است."

Frankenstein's Monster Monster، Frankenstein (2019)
دیوید هاربر

بعد از اینکه توجه و تمجیدهای زیادی را به نتفلیکس از طریق عملکرد فراموش نشدنی او به عنوان کلانتر هاپر در Stranger Things انجام داد ، جای تعجب ندارد اگر دیوید هاربور سلطنت آزاد داشته باشد تا هر کاری را که می خواهد در غول استریم انجام دهد. آنچه او می خواهد انجام دهد یک استعاره متا ، علمی تخیلی و وحشتناک درباره زندگی این بازیگر ، همکاری با نمایش کرول و نویسنده دستگیر توسعه جان لونشتاین است. نتیجه یک ویژه کوتاه است که تعریف آن کمی سخت است.

The Monster of Frankenstein Monster، Frankenstein حدود اواسط دهه 1970 ساخته شده است برای تولید تلویزیون نسخه تئاتر دو نفری فرانکنشتاین. پیچ و تاب این است که هاربور "پدر" خود را بازی می کند ، همچنین بازیگری به نام دیوید هاربور نیز بازی می کند ، زیرا دو نسل هم دکتر فرانکنشتاین و هم آفرینش هیولایی او را همزمان بازی می کنند. برای دور کردن این ادای احترام از بندرگاه جوان تا هاربر قدیمی داستانی ، کلیپ های این بازیگر از دیگر تولیدات ساختگی پرنعمت مانند کارآگاه گریه و تنه بازیگر است. همه چیز باعث می شود نامه عشق به هنرپیشه بازیگری و ارسال محبت آمیز از مفهوم بازی وانمود شود برای زندگی.

مشتری صعودی (2015)
میلا کونیس در صعود مشتری

بر اساس اصالت و موفقیت The

ماتریس ، هالیوود غالباً به Wachowskis چک خالی داده است تا هر آنچه را که از نظر بصری خیره کننده ، جدی و بدون دردسر و کاملاً قدرتمند از فیلم های علمی تخیلی که احساس می کنند ساخته شده باشد ، بسازد. یکی از آن فیلم ها: مشتری Ascending ، با بازی Mila Kunis در نقش Jupiter Jones ، یک تمیزکننده خانه و روسی آمریکایی و ستاره شناس آماتور. از طریق یک سری اتفاقات که شامل فروش تخم های او برای پرداخت یک تلسکوپ است ، می فهمد که او به نوعی شاهزاده خانم فضایی است. قبیله Abrasax ، یک خانواده برجسته کهکشانی (به رهبری ادی ردمیاین ، با نوعی برداشت از دیوید بووی انجام می شود) می خواهد که او مرده باشد ، یا شاید فقط کنترل حق شناسنامه اش باشد.

خوشبختانه ، او محافظت پایدار از کین وایس (چانینگ تاتوم) ، فوق العاده سرباز نیمه انسانی / نیمه گرگ دارد. Jupiter Ascending کمی از چیزهای عجیب و غریب علمی تخیلی است و همه چیز را دارد ، از جعبه های جت گرفته تا سفینه های بزرگ و غول پیکر گرفته تا مبارزه با دستی به مردی که ناد استارک را در Game of Thrones (Sean Bean) به عنوان زنبور سرکش بازی کرده است. -مرد. "تا به حال فکر کرده اید که سیندرلا ، پدرخوانده ، و نوجوان گرگ اگر یک فیلم باشند چگونه خواهند بود؟" از استفانی کوک از پرتال Rogue می پرسد. "نه؟ خوب ، خیلی بد است زیرا صعود مشتری وجود دارد."

آن شب می آید (2017)
کریستوفر ابوت در آن در شب می آید

این فیلم ترسناک indie 2017 توسط نویسنده / کارگردان تری ادوارد شولتز مانند یک فیلم قدیمی ترسناک احساس می کند. مطمئناً ، این بازی در مورد هیولا های شبح وار و تصاویر ترسناک انجام می شود ، اما این بیشتر به فکر ایجاد چیزهایی است که در حال حاضر بیننده است: ترس غیرقابل توصیف چیزهایی که هنوز به وجود آمده اند. شب آن فرا می رسد و در مدت طولانی پس از آنکه یک بیماری همه گیر زندگی بشر روی زمین را از بین برد ، در یک منطقه جنگلی دورافتاده واقع شده است. اینجاست که خانواده کوچک پاول (جوئل ادبرتون) ، سارا (کارمن اژگو) و تراویس جوان (کلوین هریسون ، جونیور) سعی می کنند با توجه به وسایل کمتری که دارند بدست آورند و امیدوارند که با این چیز جدید آلوده نشوند. طاعون

اما پس از آن خطر به دنبال پیدا کردن آنها در قالب یک مرد خانواده دوست داشتنی به نام ویل (کریستوفر ابوت) است که احتمالاً آن مرد معصومی نیست که ادعا می کند. با این حال ، سارا ویل و خانواده اش را به تئوری قدرت در اعداد دعوت می کند ، اما به نظر می رسد این خطر بیشتر را به خطر می اندازد ... بیشتر اینها به طرز غیرقابل وحشتناکی است که در جنگل کمین می کند. "Charlotte O'Sullivan" از آن می آید در شب ، گفت: "این کار مرا چنان تنش داد که به سختی تنفس کردم ، چه رسد به اینکه فکر کنم."

فوری (2019)
ورونیکا نگو

ویتنام محل فرهنگ و صنعت به سرعت در حال توسعه فیلم است ، و هیجان انگیز Furie دو ستاره خود را تشکیل می دهد ، کارگردان Le-Van Kiet و بازیگر نقش ورونیکا نگو ، که بیشتر به عنوان تفنگدار پیجی تیکو در جنگ ستارگان شناخته شده است. . در Furie (همچنین به عنوان Hai Phuong ، پس از شخصیت خود شناخته می شود) ، Ngo یک فرد سابق جنایی سابق را تصویر می کند که اکنون به عنوان عضله برای یک کوسه وام در شهر Can Tho کار می کند و با خرد کردن یک زانو یا دو زانو ، بزهکاران را می لرزد.

هنگامی که دخترش مای ، ربوده شده و ظاهراً به فروشندگان ارگان های بازار سیاه فروخته می شود ، این خشونت به خانه می رود. Ngo که توسط بخش های مساوی عصبانیت ، گناه و عشق به حرکت در می آید ، به سمت طرف های هوای شهر هوشی مین می رود تا دختر خود را در یک قطعه برگرداند. Furie یک سواری محکم و اغلب پراکنده است که شامل تعداد زیادی قطعه جدید از رمان ، فیلمبرداری زیبا و تعقیب شدید موتورسیکلت است.

  • mohammad nobari